• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
10

اتاق اصناف از صنعت چاپ و بسته بندی حمایت می کند

  • کد خبر : 1166
  • 08 شهریور 1395 - 11:55
اتاق اصناف از صنعت چاپ و بسته بندی حمایت می کند

رییس اتاق اصناف ایران گفت: دبیرخانه مشترک سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون ، تعریف درستی از صنایع کوچک و متوسط را آماده و به دولت ارائه می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی در دومین سمینار لیبل ایران که به همت اتحادیه صادر کنندگان و کارگروه لیبل این اتحادیه […]

رییس اتاق اصناف ایران گفت: دبیرخانه مشترک سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون ، تعریف درستی از صنایع کوچک و متوسط را آماده و به دولت ارائه می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی در دومین سمینار لیبل ایران که به همت اتحادیه صادر کنندگان و کارگروه لیبل این اتحادیه در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، افزود: تا پایان امسال تعریف صنایع کوچک و متوسط و چگونگی ارتباط آنها با صنایع بزرگ توسط دبیرخانه مشترک سه اتاق آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: در بحث تامین و توزیع نیز یک استراتژی صحیح و مشخصی نداریم که در هر دو مورد لازم است تعریف درستی انجام شود.

فاضلی که در جمع صاحبان صنعت چاپ سخن می گفت، با انتقاد از واردات بی رویه، گفت: همچنین اکنون به نوعی رقابت ناسالم و غیرسازنده را در این عرصه شاهد هستیم که با پیشنهادات و راهکارهای سازنده شما صاحبان فن، مشکلات برطرف می شود.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف ایران از صنعت چاپ و بسته بندی حمایت می کند، تصریح کرد: در خصوص تعرفه های واردات، جلسه ای را با حضور کرباسیان رییس کل گمرک در محل اتاق اصناف ایران برگزار خواهیم کرد.

لازم به ذکر است دومین سمینار لیبل ایران با نگاهی تخصصی تر به روند بازار لیبل ایران و جهان برگزار شد.

صنعت چاپ لیبل، از زیرمجموعه های نسبتا جدید صنعت چاپ محسوب می شود که در ارتباط نزدیک با بخش تولید و توزیع انواع کالاها است.

رشد روزافزون کمیت و کیفیت در این بخش که صنعت بسته بندی و حتی کنترل انبارداری ، توزیع و فروش را متحول کرده است، به گونه ای است که در حال حاضر بیشترین سهم سرمایه گذاری در صنعت چاپ را به خود اختصاص داده است.

تنوع و گستردگی صنعت چاپ لیبل در بخش های تولید، نگهداری و توزیع، ساخت ماشین آلات متنوعی در جهت تامین این نیازها را اجتناب ناپذیر کرده است.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1166
  • ارسال توسط :
  • 470 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اتاق اصناف از صنعت چاپ و بسته بندی حمایت می کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.