• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8

بازاریان در تمام عملیات‌‌های دفاع مقدس نقش اصلی را داشتند

  • کد خبر : 1437
  • 12 آبان 1395 - 11:53
بازاریان در تمام عملیات‌‌های دفاع مقدس نقش اصلی را داشتند

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اصناف نقش اصلی را در جنگ تحمیلی داشتند و امروز و باید از همه صنوف قدردانی شود.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای اتحادیه صنف کیف و کفش، اظهار داشت: این جمع، جمع آشنایی است که ما هرگز […]

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اصناف نقش اصلی را در جنگ تحمیلی داشتند و امروز و باید از همه صنوف قدردانی شود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای اتحادیه صنف کیف و کفش، اظهار داشت: این جمع، جمع آشنایی است که ما هرگز آن را مانند جمع دفاع مقدس فراموش نمی‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه شهدای این صنف از سال ۵۸ تربیت شدند و در سال ۵۹ در رکاب سردار همدانی پا به عرصه ایثار گذاشتند، بیان کرد: ما با دست خالی جنگ را شروع کردیم ولی با دست پر آن را به پایان رساندیم و در تمام عملیات ها بازاریان نقش اول را داشتند و دارند.
فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: اصناف نقش اصلی را در جنگ تحمیلی ایفا کردند و امروزه نیز مورد بی مهری قرار می‌گیرند و باید از همه صنوف قدردانی شود.
فرجی در ادامه با توجه به اهمیت امنیت در کشور، افزود: مردم ایران به برکت خون پاک شهدا امروز در امنیت به‌ سر می‌برند اما مردم سوریه و عراق امنیت ندارند.
وی یادآور شد: مردم استان همدان در یک عملیات یک هزار و ۱۰۰ شهید دادند و این نشان از غیرت مردمان این استان است و همین امروز تعداد بسیاری از فرزندان شما در حلب برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور دارند.
فرجی در ادامه گفت: استان همدان جزء برترین استان‌ ها در دفاع از حرم است و این حرم حریم دارد و حریمش نیز طولانی است و شهدای مدافع حرم برای ادای دین می‌روند.
فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: در جنگ تحمیلی از تمام اقشار شرکت داشتند و امروز نیز برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) از تمام اقشار شرکت می‌کنند.
وی ضمن تقدیر از بازاریان به‌خاطر پشتیبانی و حمایت همه جانبه از رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: سردار شهید «همدانی» کمک به جبهه مقاومت را جزء واجبات می‌دانست و امروز جبهه مقاومت نیاز به کمک دارد.
فرجی تأکید کرد: استان همدان دومین استان از لحاظ کمک به جبهه مقاومت است.
لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1437
  • ارسال توسط :
  • 425 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بازاریان در تمام عملیات‌‌های دفاع مقدس نقش اصلی را داشتند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.