• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
9

تجمیع اتحادیه های همگن به نفع اصناف است/ مجلس شورای اسلامی بدنبال تجمیع و چابک سازی اتحادیه هاست

  • کد خبر : 1129
  • 27 مرداد 1395 - 11:10
تجمیع اتحادیه های همگن به نفع اصناف است/ مجلس شورای اسلامی بدنبال تجمیع و چابک سازی اتحادیه هاست

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: ادغام اتحادیه‌های همگن با هماهنگی و تبادل نظر بین اصناف صورت خواهد گرفت. شهباز حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه سبک سازی دولت در دستور کار مجلس قرار گرفته ، تجمیع صنوف نیز یکی […]

حسن پور فراکسیون اصنافرییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: ادغام اتحادیه‌های همگن با هماهنگی و تبادل نظر بین اصناف صورت خواهد گرفت.

شهباز حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه سبک سازی دولت در دستور کار مجلس قرار گرفته ، تجمیع صنوف نیز یکی از اقدامات اساسی است که مجلس شورای اسلامی به دنبال اجرای آن است چون تجمیع اتحادیه ها به نفع اصناف خواهد بود.

وی تصریح کرد: وضعیت فعلی برخی اتحادیه‌ها به گونه‌ای است که چند اتحادیه در رسته‌های مشابه فعالیت دارند و این مساله هزینه‌های زیادی را بر مجموعه اصناف تحمیل می‌کند که هزینه های آن را باید اعضا  بپردازند و به همین دلیل به دنبال ادغام اتحادیه ها هستیم.

حسن پور افزود: در مساله تجمیع اتحادیه ها قطعا با هماهنگی خود صنوف و نظر مشورتی اتحادیه ها عمل می‌کنیم و با ریاست اتاق اصناف ایران پیرامون این مساله جلسه ای خواهیم داشت تا ادغام، با تعامل سازنده  صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اصناف سرمایه‌های توانمند اقتصاد کشور هستند، اظهار کرد: اصناف صاحبان و ذخایر اصلی انقلابند  و در برنامه های آتی مجلس شورای اسلامی قطعا به دنبال تعامل سازنده با اصناف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مصوبه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور مبنی بر ادغام اتحادیه ها برای صنوف مفید خواهد بود، تصریح کرد:  این طرح باید در یک فضای آرام  و با همدلی  و هماهنگی بین اتحادیه ها صورت بگیرد.

حسن پور همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اتاق اصناف ایران و وزارت صنعت ، معدن و تجارت  خبر داد و افزود : این جلسه پیرامون تعاملات اساسی  بین سه مجموعه مجلس شورای اسلامی ، اتاق اصناف و وزارت صنعت ، معدن و تجارت است.

وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه به سمتی می‌رود که  مشارکت مردم را می‌طلبد، تصریح کرد: به دنبال واگذاری وظایف به بخش خصوصی هستیم و در این طرح  اتاق اصناف  نیز دخالت داده می شود.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1129
  • ارسال توسط :
  • 331 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تجمیع اتحادیه های همگن به نفع اصناف است/ مجلس شورای اسلامی بدنبال تجمیع و چابک سازی اتحادیه هاست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.