• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
13

تجهیز شهرها و روستاها به فیبر نوری/ اینترنت پرسرعت ۴G به روستاها می رسد

  • کد خبر : 974
  • 03 مرداد 1395 - 8:50

آوای جم؛رئیس مخابرات جم از بهبود کیفیت آنتن دهی موبایل در روستاهای پایین دست بخش مرکزی خبر داد.   به گزارش آوای جم؛ ؛ عسکر پیمانی در در نشست با مردم روستای آبگرمک با بیان اینکه به ضعف های موجود در خدمات دهی واقفیم اظهار داشت: مخابرات وارث مشکلاتی است که سال ها حل نشده […]

آوای جم؛رئیس مخابرات جم از بهبود کیفیت آنتن دهی موبایل در روستاهای پایین دست بخش مرکزی خبر داد.

 

به گزارش آوای جم؛ ؛ عسکر پیمانی در در نشست با مردم روستای آبگرمک با بیان اینکه به ضعف های موجود در خدمات دهی واقفیم اظهار داشت: مخابرات وارث مشکلاتی است که سال ها حل نشده باقی مانده است و از بدو حضور در راس مخابرات شهرستان، رفع نواقص و مشکلات را در دستور کار قرار دادم.

وی افزود: در شهر جم کار واگذاری خطوط ثبت نامی تلفن ثابت مردم که چندین سال منتظر بودند را از سال گذشته آغاز کردیم تا بخشی از مشکل بر زمین مانده حل شود.

پیمانی تصریح کرد: در بحث تقویت آنتن دهی تلفن همراه نیز اقداماتی در برخی روستاها انجام شد و تا پایان سال ۹۵ وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در روستای آبگرمک و برخی روستاهای اطراف بهبود می یابد.

رئیس مخابرات جم از فعال سازی اینترنت ۳ جی در بخشی از روستاهای بخش مرکزی خبر داد و گفت: بخشی از روستاهای بخش مرکزی از دسترسی به اینترنت پر سرعت بی بهره اند که این مهم از طریق فعال سازی اینترنت ۳جی در روستاها جبران شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۳جی بر روی آنتن ایرانسل روستای قائدی فعال شده که تا روستای حسین آباد در بخش مرکزی را پوشش می دهد و امیدواریم بتوانیم به صورت گام به گام این روند را در سایر روستاها گسترش دهیم.

پیمانی به توسعه فیبر نوری در شهرستان نیز پرداخت و گفت: هم اکنون این خط تا شهر ریز انجام شده و عملیات اجرایی انتقال فیبر نوری برای شهر انارستان نیز انجام شده که تاثیر بسزایی در ارائه خدمات ارتباطی خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه تعدادی از روستاهای شهرستان جم به فیبر نوری مجهز می شود ابراز داشت: در سال گذشته مسیرهای زیادی در شهر جم به فیبر نوری مجهز شده اند و امسال نیز علاوه بر شهرهای ریز و انارستان، روستاهای تشان ، دره بان ،تنگمان – جمال اباد , گندمزار ، شهرخاص ، کوری حیاتی ، باریکان، قائدی وهنگدان مجهز به فیبر نوری خواهند شد که عملیات اجرایی پروژه درحال انجام است.

این مسئول اضافه کرد: برای توسعه دسترسی مردم به اینترنت پر سرعت، دو شرکت ارائه دهنده اینترنت در شهرستان فعال است که بخشی از نیاز مردم در شهرها و روستاها را از طریق خطوط تلفن و بی سیم تامین می کند.

وی همچنین از دسترسی مردم در روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان به اینترنت پرسرعت ۴جی از بستر سیم کارت خبر داد و گفت: این طرح کشوری در روستاهای شهرستان اجرایی می شود و پیمانکار پروژه نیز انتخاب شده است.

 

آوای جم

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=974
  • ارسال توسط :
  • 507 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تجهیز شهرها و روستاها به فیبر نوری/ اینترنت پرسرعت ۴G به روستاها می رسد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.