• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

دولت در سال ۹۶ چقدر از مالیات کالا و خدمات درآمد کسب می‌کند؟

  • کد خبر : 1531
  • 16 آذر 1395 - 8:39
دولت در سال ۹۶ چقدر از مالیات کالا و خدمات درآمد کسب می‌کند؟

جزئیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ نشان می‌دهد که در سال آینده دولت درآمدی معادل ۴۰ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان از مالیات بر کالاها و خدمات کسب خواهد کرد که از این میزان ۲۶ هزار میلیارد تومان آن از طریق مالیات بر ارزش افزوده کسب خواهد شد. بر اساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ مالیات بر […]

جزئیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ نشان می‌دهد که در سال آینده دولت درآمدی معادل ۴۰ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان از مالیات بر کالاها و خدمات کسب خواهد کرد که از این میزان ۲۶ هزار میلیارد تومان آن از طریق مالیات بر ارزش افزوده کسب خواهد شد.

بر اساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ مالیات بر واردات معادل ۱۷ هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که از این میزان سهم حقوق ورودی خودرو معادل ۳۲۱۷ میلیارد تومان و حقوق ورودی سایر کالاها معادل ۱۳ هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، همچنین سهم نیم درصد عوارض بر واردات معادل ۱۵۰ میلیارد تومان است.

بر اساس لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ مالیات بر کالا و خدمات معادل ۴۰ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که از این میزان سهم مالیات بر فروش فرآورده‌های نفتی مالیاتی به میزان ۲۰ درصد قیمت مصوب فروش معادل ۴۸۲۳ میلیارد تومان، عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور معادل ۳۸۰ میلیارد تومان مالیات بر فروش سیگار معادل ۴۶۷ میلیارد تومان، مالیات بر نقل و انتقال اتومبیل معادل ۷۴۱ میلیارد تومان، مالیات بر شماره‌گذاری خودرو معادل یک هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان خواهد بود.

همچنین مالیات بر ارزش افزوده درآمدی معادل ۲۶ هزار و ۹۴۹ میلیارد تومان برای دولت به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1531
  • ارسال توسط :
  • 445 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دولت در سال ۹۶ چقدر از مالیات کالا و خدمات درآمد کسب می‌کند؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.