• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8

رئیس اتحادیه خرازی فروشان: طرح مبارزه با کالای قاچاق، قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی را ۱۰ درصد گران کرد

  • کد خبر : 1331
  • 14 مهر 1395 - 13:46
رئیس اتحادیه خرازی فروشان: طرح مبارزه با کالای قاچاق، قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی را ۱۰ درصد گران کرد

رئیس اتحادیه خرازی فروشان و وابسته از گران شدن ۱۰ درصدی قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی پس از اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق خبر داد. سیدحسین دکمه‌چی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران گفت: در جلسه اخیری که در اتاق اصناف با حضور روسای اتحادیه های صنفی، نماینده ستاد […]

رئیس اتحادیه خرازی فروشان و وابسته از گران شدن ۱۰ درصدی قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی پس از اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق خبر داد.

سیدحسین دکمه‌چی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران گفت: در جلسه اخیری که در اتاق اصناف با حضور روسای اتحادیه های صنفی، نماینده ستاد قاچاق کالا و ارز و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، همگان بر این مسئله اذعان داشتند که اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق قیمت اجناس را ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داد و گران کرد.

وی افزود: قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی نیز پس از اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق ۱۰ تا ۱۲ درصد گران شد.

رئیس اتحادیه خرازی فروشان در عین حال با تاکید بر مبارزه با کالای قاچاق از مبادی ورودی تصریح کرد: با کالای قاچاق باید در مرزها مبارزه کنیم نه اینکه به اصناف فشار وارد کنیم.

وی همچنین متذکر شد: به تمام واحدهای صنفی بخشنامه کردیم که بدون فاکتور رسمی خرید و فروش نکنند اما مشکل اصلی واحدهای صنفی اجناسی است که پیش از این بدون اخذ فاکتور خریداری شده که باید برای آن راهکاری اندیشیده شود .

دکمه‌چی با بیان این که واحدهای صنفی دارای پروانه کسب جنس قاچاق خریداری نمی کنند، تاکید کرد: ما با خرید و فروش اجناس غیراستاندارد هم مخالف هستیم و اتفاقا اگر اجناس غیر استاندارد در واحدهای صنفی یافت شد، بسیار خوشحال می شویم که همه اجناس ضبط شود.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1331
  • ارسال توسط :
  • 357 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رئیس اتحادیه خرازی فروشان: طرح مبارزه با کالای قاچاق، قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی را ۱۰ درصد گران کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.