• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت جم: با واحدهای صنفی مخدوش کننده قیمت روی کالا برخورد می شود

  • کد خبر : 2562
  • 31 شهریور 1397 - 8:42
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت جم: با واحدهای صنفی مخدوش کننده قیمت روی کالا برخورد می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازرسی مشترک از واحدهای صنفی خوار و بار و سوپرمارکتها از  برخورد جدی با واحدهای صنفی مخدوش کننده قیمت روی کالا در جم خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره صمت شهرستان جم؛ اکبر حسینی با بیان اینکه طی روزهای اخیر شاهد برخی شکایات مردمی در خصوص […]

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازرسی مشترک از واحدهای صنفی خوار و بار و سوپرمارکتها از  برخورد جدی با واحدهای صنفی مخدوش کننده قیمت روی کالا در جم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره صمت شهرستان جم؛ اکبر حسینی با بیان اینکه طی روزهای اخیر شاهد برخی شکایات مردمی در خصوص گرانفروشی بوده ایم تاکید کرد: مخدوش کردن قیمت درج شده بر روی کالا و گرانفروشی در فروشگاه ها را با دقت رصد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

حسینی با هشدار به فروشندگان متخلف در خصوص عواقب شدید گرانفروشی و افزایش غیر منطقی قیمت کالاها تصریح کرد: واحد بازرسی و نظارت با همکاری اتاق اصناف برنامه ریزیهای لازم در خصوص ساماندهی قیمت کالاها و خدمات وفق ماده ۱۵ قانون نظام صنفی در سطح واحدهای صنفی در دستور کار قرار داده است . 

اکبر حسینی با بیان این خبر گفت: در همین راستا در ادامه بازرسیهای مشترک برای تعدادی  از واحدهای صنفی که قیمت روی کالا را مخدوش نموده اند پس از بررسیهای لازم و ابلاغی سازمان حمایت از مصرف کننده، پرونده تخلفِ گرانفروشی و تقلب  تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می گردد.

وی همچنین تصریح کرد : به استناد تبصره ۱ ماده ۱۵ قانون نظام صنفی  واحدهای صنفی موظفند در مقابل دریافت بها ، اجرت و یا دستمزد فاکتور یا رسید معتبر (تاریخ، نام و نشانی واحد صنفی، مبلغ دریافتی، نوع و مشخصات کالا یا خدمات با مهر ) به مشتریان ارایه نمایند.

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2562

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.