• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

نشست کمیته عمرانی جم/ تاکید فرماندار بر اجرای پروِژه های بزرگ در شهرستان+تصاویر

  • کد خبر : 550
  • 22 مهر 1394 - 8:07
نشست کمیته عمرانی جم/ تاکید فرماندار بر اجرای پروِژه های بزرگ در شهرستان+تصاویر

به نقل از آینه جم:فرماندار جم در نشست کمیته عمرانی این شهرستان گفت: نگاه شهرداران باید به سمت اجرای طرح ها و پروژه های کلان باشد. به گزارش آینه جم:؛ فتح اله نوروزی در این نشست با تاکید بر اجرای دقیق و با کیفیت پروژه های عمران شهری و روستایی اظهار کرد: متاسفانه برخی پروژه […]

به نقل از آینه جم:فرماندار جم در نشست کمیته عمرانی این شهرستان گفت: نگاه شهرداران باید به سمت اجرای طرح ها و پروژه های کلان باشد.

به گزارش آینه جم:؛ فتح اله نوروزی در این نشست با تاکید بر اجرای دقیق و با کیفیت پروژه های عمران شهری و روستایی اظهار کرد: متاسفانه برخی پروژه های عمرانی شهرستان با ضعف نظارت همراه شده و لازم است در این زمینه دستگاه های نظارتی با جدیت و وقت گذاری بیشتر اقدام کنند.
وی افزود: اعتبارات شهرستان در واقع حق و امانت مردم بر دوش مسئولان است و هیچ مسئولی حق ندارد با سهل انگاری حقوق مردم را ضایع سازد.
نوروزی اجرای بوستان های امید در روستاها را مهم توصیف کرد و یادآور شد: با توجه به اعتبار مصوب برای بوستان های روستایی، لازم است زمین مورد نیاز در روستاها برای احداث این بوستان ها، هر چه سریع تر واگذار شود تا شاهد بهره برداری بخش مهمی از این پروژه ها در دهه مبارک فجر باشیم.
وی تصریح کرد: دهیاران و شوراها در موضوع تملک زمین برای بوستان های امید، باید از ظرفیت مردم و خیرین بهره ببرند تا شاهد توسعه هر چه بیشتر فضاهای تفریحی برای روستاها باشیم.
فرماندار جم با بیان اینکه شهرداران باید در برنامه ریزی های عمرانی، با کلان نگری گام بردارند اضافه کرد: با اقدامات عمرانی بسیار خوبی که در روستاها انجام شده و یا در حال انجام است قطعا پروژه های چند میلیونی در شهرها انتظارات مردم را برآورده نمی کند و شهرداران باید پروژه های مهم در حوزه عمرانی، خدماتی و فرهنگی و رفاهی را مورد توجه قرار دهند.
وی اضافه کرد: اجرای پروژه های روتین شهری و خدمات رسانی مستمر شرط لازم در توسعه شهری است اما شرط کافی نیست.
نوروزی بیان کرد: در شهر جم نیز انتظار مردم این است که پروژه های کلان و میلیاردی در دستور کار شورا و شهرداری قرار گیرد چرا که فرصت برای اجرای پروژه های کوچک همواره وجود دارد اما اعتبارات کلان همیشه در اختیار شهرداران نیست و باید از فرصت های اعتباری برای اجرای پروژه های مهم و مورد نیاز بهره برد.
نوروزی مسئولیت اجرای مطلوب پروژه ها را به  عهده مدیران دستگاه های متولی دانست و  خواستار نظارت جدی تر در این زمینه شد








.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.