• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
15

نماز عید سعید فطر با حضور گسترده اصناف در جم برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 858
  • 19 تیر 1395 - 11:17
نماز عید سعید فطر با حضور گسترده اصناف در جم برگزار شد+تصاویر

در روز عید سعید فطر، انسان با خواندن نماز پرشکوه عید، به معبود و ولی نعمت واقعی خویش نزدیک تر می شود. بندگان مؤمن و پرهیزکار خداوند با برآمدنِ اولین اشعه های زیبای خورشید، مهیّای برگزاری نماز پرشکوه عید می شوند. شکوه و عظمت نماز عید دل های مؤمنان را جلا می بخشد و دشمنان […]

در روز عید سعید فطر، انسان با خواندن نماز پرشکوه عید، به معبود و ولی نعمت واقعی خویش نزدیک تر می شود. بندگان مؤمن و پرهیزکار خداوند با برآمدنِ اولین اشعه های زیبای خورشید، مهیّای برگزاری نماز پرشکوه عید می شوند. شکوه و عظمت نماز عید دل های مؤمنان را جلا می بخشد و دشمنان اسلام را خوار و ذلیل می سازد.

همانطور که امیرالمؤمنین على(علیه السلام) میفرمایند:

 

اى مردم! این روز شما روزى است که نیکوکاران در آن پاداش مى‏ گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و ناامید مى‏ گردند و این شباهتى زیاد به روز قیامت دارد. پس با خروج از منازل و رهسپارى به سوى جایگاه نماز عید، خروجتان را از قبر و رفتنتان را به سوى پروردگار به یاد آورید، و با ایستادن در جایگاه نماز، ایستادن در برابر پروردگارتان را یاد کنید، و با بازگشت‏به سوى منازل خود، بازگشتتان به سوى منازلتان در بهشت‏برین را متذکر شوید.

مردم و اصنافیان شهرستان جم در نماز باشکوه عید فطر درشهرستان جم حضور گسترده ای داشتند و با صفوف به هم پیوسته در نماز عید، نشانی از وحدت امت اسلامی نشان دادند که مؤمنان در آن دوشادوش یکدیگر به ستایش حق تعالی می ایستند و نعمت های بیکرانش را سپاس می گویند

 

تصاویر:

 

namaz fetr (1)
namaz fetr (3)namaz fetr (4)namaz fetr (5)namaz fetr (6)namaz fetr (7)namaz fetr (8)

namaz fetr (11)namaz fetr (12)namaz fetr (13)namaz fetr (14)namaz fetr (15)namaz fetr (16)namaz fetr (17)namaz fetr (18)namaz fetr (19)namaz fetr (20)namaz fetr (21)namaz fetr (22)namaz fetr (23)namaz fetr (24)namaz fetr (25)namaz fetr (26)namaz fetr (27)namaz fetr (28)namaz fetr (29)namaz fetr (30)namaz fetr (31)

منبع عکس: تاورتا

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=858
  • ارسال توسط :
  • 506 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نماز عید سعید فطر با حضور گسترده اصناف در جم برگزار شد+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.