• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
13

گزارش نشست شورای اسلامی استان و معاون سیاسی و امنیتی استانداربوشهر+تصاویر

  • کد خبر : 547
  • 22 مهر 1394 - 8:03
گزارش نشست شورای اسلامی استان و معاون سیاسی و امنیتی استانداربوشهر+تصاویر

به نقل از آینه جم ؛ در نشست شورای اسلامی استان بوشهر و معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار، مسایل و مشکلات استان بوشهر بررسی شد. سخن‌گوی شورای اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: در این جلسه به موضوعات مهم استان و دغدغه های مربوط به حوزه های سیاسی و امنیتی […]

به نقل از آینه جم ؛ در نشست شورای اسلامی استان بوشهر و معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار، مسایل و مشکلات استان بوشهر بررسی شد.

سخن‌گوی شورای اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: در این جلسه به موضوعات مهم استان و دغدغه های مربوط به حوزه های سیاسی و امنیتی و اجتماعی استان پرداخته شد.

محمدباقر رفیعی پور گفت: جلسه بسیار صمیمی برگزار شد که اعضای شورای اسلامی استان به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات پرداختند و معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در ادامه به بیان دیدگاه خویش در خصوص شوراها پرداختند و توضیحات و نصایحی داشتند.

وی در زمینه مسایل مطرح شده در جلسه نیز اظهار داشت: بحث های تخصصی داشتیم و خیلی از موارد مطرح شده از نگرانی های استاندار و مجموعه استانداری است و طرح آن موضوعات هرگز به معنای مغفول بودن دولت نیست و تاکید شوراها به معنای اولویت گذاری و یا پیگیری بیشتر است.

رفیعی پور گفت: شورای اسلامی استان قدردان تلاش های شایسته استاندار و مجموعه استانداری است.

http://s6.picofile.com/file/8217029118/IMG_20151013_WA0001.jpg

به گزارش خبرنگار آینه جم، سخنگوی شورای اسلامی استان بوشهر ظهر دوشنبه در جلسه فوق به تشریح پیش نیازها و اقتضائات توسعه سیاسی پرداخت.

رفیعی پور بیان داشت:توسعه سیاسی باید در چارچوب وحدت اجتماعی تعریف شود و وحدت و همگرایی اجتماعی ارمان اصلی انقلاب و دولت ها بوده و خواهد بود .

رفیعی پور در ادامه به تشریح اقدامات شایسته شوراهای اسلامی در اقصی نقاط استان که کارنامه درخشانی در حوزه های مختلف دارند پرداخت و بیان داشت : تعامل دولت و شوراها روند توسعه ای داشته است و در راستای تحقق اهداف عمرانی، فرهنگی ، اجتماعی و … با نگاه به تسریع در رفع دغدغه های مردم و شوراها است.

وی تصریح کرد: تعامل خوب و سازنده دولت و شوراها نوید بخش رضایت مندی مردم و نتایج مورد انتظار در پیگیری مطالبات مردم به همراه خواهد داشت.

محمدباقر رفیعی پور ادامه داد : امروز نیاز مبرم و اساسی در تکمیل کادر اداری و نیروی انسانی در بخشداری های مستقل و حتی مرکزی با عنایت به تحرک بخشی در بخشداری ها و پیش روی بودن انتخابات بسیار مهم به نظر می رسد و بخشداری های شهرستان جم به ویژه بخش ریز این نیازمندی مبرهن است.

http://s6.picofile.com/file/8217029176/IMG_20151013_WA0002.jpg

وی ادامه داد: وضعیت نیروهای استخدامی توسط استانداری تعیین تکلیف شوند تا نیروهای استخدامی از بلاتکلیفی و سردرگمی رهایی یابند.

رفیعی پور ادامه داد: وضعیت تقسمیات کشوری در حوزه ارتقاء روستاها و شهرها و عدم کددارشدن بعضی روستاها و محلات و متوقف ماندن خدمات به آن روستاها و محلات، نگرانی ها و نارضایتی هایی را در پی داشته است که هر چند دولت دنبال رفع مشکلات آن تقسیمات کشوری است اما تسریع و پیگیری در این مطالبه خواست جامعه شورایی است.

وی ادامه داد : استقرار ادارات کلیدی در بخش های مستقل پیش نیاز ارائه خدمات بهتر به اهالی بخش هاست و خیلی از بخش ها نیازمند استقرار ادارات است.

رفیعی پور ادامه داد: اجرای طرح های نخبه پروی در سطح تمامی بخش های استان و پرورش نیروی انسانی شایسته می بایست در اولویت قرار گیرد هرچند شاهد شروع و ارتقاء این طرح ها در استان هستیم.

http://s6.picofile.com/file/8217029268/IMG_20151013_WA0003.jpg

وی ادامه داد : اشتغال فارغ التحصیلان استان دغدغه جوانان و خانواده هم استانی به ویژه شهرستان جم است.

این عضو شورای اسلامی استان بیان داشت : افراد شاغل استان در حوزه نفت و گاز ضمانت شغلی ندارند و می بایست پیگیری مجدانه ای در این مطالبه صورت گیرد.

رفیعی به بیان وضعیت اعتیاد و مشکلات حاصل برای خانواده ها پرداخت و ادامه داد: باید کمپ های ترک اعتیاد افزایش یابد و حمایت و کمک به آن کمپ ها هم در برنامه قرار گیرد.

سخن‌گوی شورای اسلامی استان بوشهر بیان داشت : ظرفیت های مجموعه نفت و گاز به عنوان پتانسیل بالقوه و بالفعل، باید در پیشبرد برنامه های فرهنگی و اجتماعی و …در استان گره گشایی کنند که بارقه های از این مشارکت شاهد هستیم که هنوز ناچیز به نظر می رسد.

رفیعی پور در زمینه سمن ها نیز بیان داشت: علی رغم تلاش دولت در تسهیل امور و صدور مجوزها اما رغبت مورد نظر شاهد نیستم که نیاز به اسیب شناسی دارد

وی اعلام همراهی شوراها در انتخابات آینده در راستای مشارکت فعال مردم با بی طرفی تمام اعلام کرد و بیان داشت: شوراها قطعا نقشی شایسته و بدون جانب دارانه در خلق حماسه خواهند داشت و می توانند یاریگرصادقی در برگزاری انتخابات باشند.

در ادامه جلسه دکتر حقیقی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز به بیان برخی تلاش ها و پیگیری در استان توسط استانداری پرداخت.

http://s3.picofile.com/file/8217029318/IMG_20151013_WA0005.jpg

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=547
  • ارسال توسط :
  • 713 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای گزارش نشست شورای اسلامی استان و معاون سیاسی و امنیتی استانداربوشهر+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.