• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
12

۲۳ تن برنج قاچاق در شهرستان جم توقیف شد

  • کد خبر : 1434
  • 09 آبان 1395 - 20:21
۲۳ تن برنج قاچاق در شهرستان جم توقیف شد

به گزارش آوای جم، سرهنگ روح الله گراوند گفت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل محور “جم – فیروز آباد” به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند. وی با اشاره به اینکه این محموله به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و در حال […]

به گزارش آوای جم، سرهنگ روح الله گراوند گفت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل محور “جم – فیروز آباد” به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه این محموله به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و در حال انتقال به یکی از استان های همجوار بود، افزود: پس از توقف کامیون دربازرسی از آن ۵۷۵ کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج قاچاق به وزن ۲۳ تن کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: ‌ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ گراوند در دیگر سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و تاکید کرد: نیروی انتظامی به دنبال اقتدار همراه با رأفت است که با مجرمان و برهم‌زنندگان امنیت جامعه به‌شدت برخورد کند و از سوی دیگر با مردم با ملایمت و رأفت رفتار کند و همین امر را سرلوحه کار نیروی‌های انتظامی شهرستان جم قرار داده‌ایم.

گراوند با اشاره به اینکه نیروی انتظامی شهرستان جم درزمینهٔ کشف جرائم و همچنین مواد مخدر موفقیت‌های خوبی داشته است، یادآور شد: در شش‌ماهه نخست سال جاری دو مورد جرائم خشن در شهرستان جم رخ داد که در کمترین زمان ممکن کشف شد./خبرگزاری پلیس

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1434
  • ارسال توسط :
  • 484 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۲۳ تن برنج قاچاق در شهرستان جم توقیف شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.