• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

اجرای ۱۰۰ برنامه مختلف در هفته بسیج/ واگذاری ۲۵ واحد مسکونی در جم به مددجویان کمیته امداد

  • کد خبر : 1468
  • 06 آذر 1395 - 13:21

به گزارش آوای جم، عبدالرضا ریزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور است، اظهار داشت: امسال ۱۰۰ برنامه مختلف و متنوع با ۴۰ عنوان در هفته بسیج در شهرستان جم برگزار می‌شود. وی با اشاره به تأکید رهبری بر روحیه جهادی در بین مردم و […]

به گزارش آوای جم، عبدالرضا ریزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور است، اظهار داشت: امسال ۱۰۰ برنامه مختلف و متنوع با ۴۰ عنوان در هفته بسیج در شهرستان جم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تأکید رهبری بر روحیه جهادی در بین مردم و مسؤولان افزود: اگر روحیه و تفکر جهادی و بسیجی در جامعه افزایش پیدا کند خیلی از مشکلات جامعه بهبود خواهد یافت.

ریزی با بیان اینکه در کشورهای منطقه نیز با همین روحیه جهادی و بسیجی در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند، یادآور شد: این روحیه در مناطق مختلف جهان موجب پیروزی در برابر دشمنان شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص و محوری هفته بسیج در شهرستان جم گفت: پیاده‎روی اربعین در شهر ریز و روستای بهارستان، نشست بصیرتی، کارگاه‎های ویژه جنگ نرم، یادواره شهدا، همایش شکوه هجرت، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلف در این هفته در شهرستان جم برگزار می‎شود.

فرمانده سپاه جم با اشاره به برگزاری ۳ یادواره شهدا در هفته بسیج بیان کرد: یادواره شهدای دانش‌آموزی به همت دانش‌آموزان دبیرستان باقرالعلوم شهر جم، یادواره شهدای کارگری به همت پایگاه بسیج حضرت ولی‌عصر(ع) شهرک توحید و یادواره شهدای روستای دره‌بان بخش ریز در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

ریزی مهمترین برنامه محوری هفته بسیج در جم را اجتماع بزرگ بسیجیان تحت عنوان مدافعان حرم در مصلی جمعه جم برشمرد و گفت: در روز ۵ آذرماه این برنامه بزرگ در سطح شهرستان جم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تلاش سپاه برای محرومیت‌زدایی گفت: ۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان در استان بوشهر توسط سپاه در حال ساخت است که از این تعداد ۲۵ واحد مسکونی توسط سپاه جم در روستاهای شهرستان جم احداث خواهد شد.

فرمانده سپاه جم با بیان اینکه این طرح مشترک بین کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: معرفی مددجویان و نقشه ساخت مسکن‎ها برعهده کمیته امداد امام خمینی است و سپاه این خانه‌ها را برای مددجویان احداث می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی سپاه مشارکتی است، گفت: در سال گذشته پروژه دو سالن ورزشی برای بسیجیان شروع به کار شده است.

ریزی از افتتاح سالن ورزشی خواهران در روستای بهارستان خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال سالن ورزشی خواهران در این روستا افتتاح می شود.

فرمانده سپاه جم با بیان اینکه در سال جاری ساختمان بسیج دانش‌آموزی در جم افتتاح شد، اظهار داشت: امسال احداث پایگاه برای خواهران نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: با احداث ۱۰ پایگاه برای خواهران، دیگر هیچ پایگاه خواهران در شهرستان جم بدون ساختمان نخواهد بود و برای احداث پایگاه‌ها اهتمام ویژه‌ای داریم.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1468
  • ارسال توسط :
  • 344 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۱۰۰ برنامه مختلف در هفته بسیج/ واگذاری ۲۵ واحد مسکونی در جم به مددجویان کمیته امداد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.