• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

احمد زایری رییس شورای شهر جم: اعتبارات قطره چکانی قادر به ترمیم فرسودگی شبکه آب شهری نیست/برای ساخت دانشگاه فنی نیاز به اعتبارات کلان ملی است

  • کد خبر : 1389
  • 27 مهر 1395 - 8:59

تاورتا؛ در نشستی صمیمی با حضور سرکار خانم الماسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهردار ، رییس واعضای شورای اسلامی شهر ، معتمدین ، فعالان سیاسی اجتماعی ، شورایارهای محلات شهر و اصحاب رسانه روند توسعه شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.   رییس شورای اسلامی شهر جم در این نشست ضمن خیرمقدم و […]

تاورتا؛ در نشستی صمیمی با حضور سرکار خانم الماسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهردار ، رییس واعضای شورای اسلامی شهر ، معتمدین ، فعالان سیاسی اجتماعی ، شورایارهای محلات شهر و اصحاب رسانه روند توسعه شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

رییس شورای اسلامی شهر جم در این نشست ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام سوگواری سرور وسالارشهیدان حضرت اباعبدالحسین به بیان مسائل و مشکلات موجود در شهر پرداخت.

 

250a1969

 

به گزارش خبرنگار تاورتا، رییس شورای اسلامی شهر جم در حاشیه برگزاری این نشست با اینکه بحران آب در شهرستان به یک مشکل جدی تبدیل شده است افزود: اعتبارات قطره چکانی قادر به ترمیم فرسودگی شبکه آب شهری نمی باشد و سالانه حجم زیادی از آب شهرستان به هدر می رود.

 

وی افزود : شبکه آب شهری جم برای بازده زمانی ١٠ ساله پیش بینی شده است ولی با گذشت ٩ سال از روند اماده سازی ان هنوز تکمیل نشده است و حدود ٨۵ درصد پیشرفت داشته است که اکنون این میزان نیز فرسوده است و نیاز به بازسازی دوباره دارد.

 

احمد زایری از روند توسعه قارچ گونه شهر جم و افزایش روبه رشد جمعیت شهری ابراز نگرانی کرد و گفت: به دلیل عدم وجود زیر ساخت های مناسب در حوزه شهری در آینده نزدیک با مشکلات اساسی مواجه خواهیم شد که نیاز است با برنامه ریزی مناسب جلوی این معضل جدی گرفته شود.

 

عضو شورای شهر جم با بیان اینکه در تامین فضای آموزش با چالش جدی روبرو هستیم افزود: با توجه به سکونت خانواده های مجموعه نفت در بین مردم شهر و افزایش جمعیت شهری، مشکلاتی در زمینه آموزش و بهداشت و فرهنگ به وجود آماده است که میطلبد وزارت نفت برای رفع این زیر ساخت ها به مجموعه شهرستان کمک کند.

 

زایری در ادامه از عدم وجود ساختمان مناسب برای ادارات و استیجاری بودن آن گله کرد و این مهم را برای برخی از ادارات شهرستان زیبنه نداست و افزود: برخی از ادارات شهرستان با گذشت چندین سال از زمان اغاز به کار هنوز در ساختمان استیجاری و نامناسب به خدمت دهی مشغول هستند که کارمندان آن اداره و مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

 

عضو با سابقه شورای شهر جم با اشاره به اینکه برای ساخت دانشکده فنی مهندسی جم نیاز به اعتبار کلان در سطح ملی است گفت : دانشکده فنی مهندسی به عنوان مهمترین اولویت شهرستان می باشد که برای ساخت و تکمیل ساختمان دانشکده و خوابگاه مبلغی بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است که تخصیص این اعتبار در استان امکان پذیر نمی باشد و امید است نماینده مردم در سطح وزارت خانه های علوم و نفت پیگیر تخصیص اعتبار باشد.

 

وی مقوله مدیریت واحد شهری را از مهم ترین نیازهای توسعه دانست افزود : با توجه به روند رو به رشد توسعه در جم، عدم هماهنگی میان دستگاهای حفار در شهرستان باعث ایجاد اختلال در اجرا و تکمیل پروژه های عمران شهری است که با شکل گیری مدیریت واحد شهری، روند توسعه شدد بیشتری خواهد یافت.

 

احمد زایری در پایان ضمن تشکر از افراد حاضر در جلسه و با بیان اینکه مجموعه شهرداری وشورای اسلامی شهر برای توسعه شهرستان در کنار خانم الماسی هستند افزود: بنده به عنوان خادم مردم در شورای اسلامی شهر دست یاری به سوی همه نخبگان ، بزرگان و کسانی که دل در گروه شهر دارند دراز میکنم و امیدوارم با راهنمایی و  همراهی همه مردم، انچه شایسته مردم جم می باشد انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1389
  • ارسال توسط :
  • 555 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای احمد زایری رییس شورای شهر جم: اعتبارات قطره چکانی قادر به ترمیم فرسودگی شبکه آب شهری نیست/برای ساخت دانشگاه فنی نیاز به اعتبارات کلان ملی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.