• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

ارتقاء جایگاه اصناف در برنامه ششم مدنظر است/ برنامه های آموزش در حوزه صنوف تقویت شود

  • کد خبر : 1284
  • 31 شهریور 1395 - 11:35
ارتقاء جایگاه اصناف در برنامه ششم مدنظر است/ برنامه های آموزش در حوزه صنوف تقویت شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه های صنفی باید به صورت حرفه ای ، نسبت به برنامه ریزی برای آموزش صنوف اقدام کنند و آموزش های کسبه افزایش یابد. جبار کوچکی نژاد در گفت و گو پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: اصناف نقش زیادی را در اشتغال زایی دارند […]

عضو کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه های صنفی باید به صورت حرفه ای ، نسبت به برنامه ریزی برای آموزش صنوف اقدام کنند و آموزش های کسبه افزایش یابد.

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: اصناف نقش زیادی را در اشتغال زایی دارند و با توجه به افزایش مشاغل جدید ، نیاز است تا اتاق اصناف برای کسانی که وارد حرفه کسب  وکار می شوند، آموزش های به روز  داشته باشد.

وی تصریح کرد: اتاق اصناف ایران بر اساس قانون نظام صنفی عمل می کند و معتقد هستیم در حوزه اصناف هر چقدر آموزش های مورد نیاز تقویت شود، مشاغل توانمندتری خواهیم داشت.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه بعضی از افراد بدون مجوز به حوزه اصناف ورود می‌کنند، اظهار کرد: اتاق اصناف ایران باید افرادی که بتازگی به حوزه صنفی ورود می کنند، برنامه های آموزشی داشته باشد ضمن اینکه برای ساماندهی واحدهای فاقد پروانه از ظرفیت های قانونی خود استفاده کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: اتاق اصناف ایران از جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی کشور برخوردار است و برای ارتقای جایگاه اصناف در برنامه ششم توسعه نگاه بیشتری را به اصناف خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1284
  • ارسال توسط :
  • 386 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ارتقاء جایگاه اصناف در برنامه ششم مدنظر است/ برنامه های آموزش در حوزه صنوف تقویت شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.