• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

استاندار: ارسال پرونده شهر شدن بهارستان جم به وزارت کشور

  • کد خبر : 1187
  • 08 شهریور 1395 - 12:24

به گزارش خبرنگار آوای جم، مصطفی سالاری یکشنبه‌شب در جمع مردم روستای بهارستان شهرستان جم اظهار داشت: خدمات دولت در سه‌ ساله گذشته به روستا سبب رونق و آبادی فراوان روستاها شده است. استاندار بوشهر گفت: طی سه سال گذشته پروژه‌های باکیفیت و فراوانی در سطح روستاهای شهرستان جم انجام شده است که این نشان […]

به گزارش خبرنگار آوای جم، مصطفی سالاری یکشنبه‌شب در جمع مردم روستای بهارستان شهرستان جم اظهار داشت: خدمات دولت در سه‌ ساله گذشته به روستا سبب رونق و آبادی فراوان روستاها شده است.

استاندار بوشهر گفت: طی سه سال گذشته پروژه‌های باکیفیت و فراوانی در سطح روستاهای شهرستان جم انجام شده است که این نشان از همدلی و همگامی مسؤولان شهرستان جم است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه روستای بهارستان یکی از روستاهای پر جمیعت استان بوشهر است اظهار داشت: شهر شدن یکی از مطالبات جدی اهالی این روستاست و ما نیز در راستای به تحقق رساندن شهر شدن این روستا تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز روستای بهارستان چیزی کمتر از شهر ندارد و الحمدالله با تلاش مسؤولان شهرستان پروژه‌های مختلفی در این روستا انجام شده است.

استاندار بوشهر گفت: پرونده شهر شدن بهارستان به نام یکی از بزرگ‌ترین روستاهای استان بوشهر به وزارت کشور ارسال‌ شده است و در استانداری بوشهر تلاش مجدانه‌ای برای ارتقا این روستا به شهر انجام داده و خواهیم داد.

سالاری اظهار داشت: به‌ احتمال فراوان در نیمه دوم سال جاری روستای بهارستان به شهر ارتقا پیدا کند و بتوانیم موجب خوشحالی مردم این روستا باشیم و یکی از مطالب جدی مردم این روستا را تحقق ببخشیم.

وی گفت: امیدواریم در نیمه دوم سال جاری بتوانیم آرزوی دیرینه مردم این روستا به واقعیت تبدیل کنیم و این روستا در بخش مرکزی شهرستان جم به شهر تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1187
  • ارسال توسط :
  • 411 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای استاندار: ارسال پرونده شهر شدن بهارستان جم به وزارت کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.