• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

استقرار گمرک در بازارچه های مرزی ضروری است

  • کد خبر : 1421
  • 09 آبان 1395 - 20:10

نماینده اتاق اصناف ایران در استان کردستان، شهرستان دیواندره گفت: کنترل درستی برای ورود کالای قاچاق در مرزها صورت نمی‌گیرد و بازارچه های مرزی بستری برای فروش کالای قاچاق شده اند. هادی فلاحی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: کالای قاچاق در بازارچه های مرزی با قیمت پایین تری نسبت به […]

نماینده اتاق اصناف ایران در استان کردستان، شهرستان دیواندره گفت: کنترل درستی برای ورود کالای قاچاق در مرزها صورت نمی‌گیرد و بازارچه های مرزی بستری برای فروش کالای قاچاق شده اند.

هادی فلاحی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: کالای قاچاق در بازارچه های مرزی با قیمت پایین تری نسبت به بازار توزیع می شوند و وارد کنندگان از این طریق درآمد بالایی دارند.

وی تصریح کرد: استقرار گمرک در درب ورود و خروج بازارچه های مرزی ضروری است و اعمال مقررات صادرات و واردات و نظارت در بازارچه ها هم باید به عهده گمرک  باشد.

فلاحی ادامه داد: هر زمانی که بحث قاچاق مطرح می شود، بر قاچاق توسط کوله بران متمرکز می شویم اما عمده کالاهای قاچاق، امروزه از مبادی رسمی و با تریلی وارد کشور می شود که نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی و دولت را می طلبد.

وی اظهار کرد: شهرهای مرزی کشور علاوه بر منزوی شدن، از قطب های صنعتی و اقتصادی به دور هستند و  تنها راه کسب درآمد بازرچه های مرزی شده اند؛ از این رو  دولت باید رسیدگی بیشتری را در این مناطق درنظر بگیرد تا شاهد مشکلات در این مناطق نباشیم.%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d9%81%d9%84%d8%a7%d8%ad%db%8c-1

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1421
  • ارسال توسط :
  • 271 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای استقرار گمرک در بازارچه های مرزی ضروری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.