• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

افتتاح و کلنگ زنی ۸۹ پروژه عمرانی بالغ بر ۶۶۰ میلیارد در هفته دولت

  • کد خبر : 1140
  • 31 مرداد 1395 - 9:00

آوای جم ، فرماندار جم شامگاه امروز در جمع خبرنگاران ار افتتاح و کلنگ زنی پروژهای عمرانی در هفته دولت خبر داد .   به گزارش آوای جم ، فتح الله نوروزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت : از بدو شروع به کار دولت تدبیر و […]

آوای جم ، فرماندار جم شامگاه امروز در جمع خبرنگاران ار افتتاح و کلنگ زنی پروژهای عمرانی در هفته دولت خبر داد .

 

به گزارش آوای جم ، فتح الله نوروزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت : از بدو شروع به کار دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در شهرستان جم اتفاق افتاده که  مردم به عینه شاهد آن هستند.

فرماندار جم با بیان اینکه شعار هفته دولت امسال  اقدام و عمل ، دولت و ملت ، امیدواری و استواری است افزود : امیدوارم که ان شالله امسال توانسته باشیم اعتماد مردم  را جلب کرده و استوار به مردم خدمت کنیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان جم از افتتاح و کلنگ زنی ۸۹ پروژه عمرانی بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد : ۷۷ پروژه عمرانی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و همچنین  ۱۲ پروژه عمرانی بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد .

فتح الله نوروزی با بیان اینکه ۲۵ درصد اعتبارات شهرستان به مساله آب اختصاص داده شده گفت : پروژه انتقال آب سیراف به جم با اعتباری بالغ بر ۶۳ تا ۷۳ میلیارد  تومان با حضور وزیر نیرو یا نفت بعد از هفته دولت کلنگ زنی خواهیم کرد که مخزن ۱۵ هزار لیتری این پروژه به ۲۸ هزار لیتر تغییر دادیم و همین باعث شد تا بعد از هفته دولت در اواخر شهریور کلنگ زنی کنیم .

وی ادامه داد و افزود : پروژه تامین برق انتقال آب سیراف نیز به ارزش ۱۳۰  میلیارد ریال در  هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد .

فرماندار جم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آبخیزداری  در دو دشت جم و ریز را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت : آغاز عملیات اجرایی  فاز دوم آبخیزداری در دشت جم به ارزش ۱۷۵ میلیارد ریال و افتتاح آبخیزداری دشت ریز با مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت انجام خواهد شد .

نوروزی همچنین از افتتاح و کلنگ زنی دو مدرسه در جم خبر داد و افزود : مدرسه ۱۲ کلاسه عصمت با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال کلنگ زنی و مدرسه ۱۲ کلاسه فاطمه زهرا نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد .

وی پروژه های مرکز جامع سلامت بهارستان را اقدامی اساسی بر شمرد و تصریح کرد : در بازدیدی که به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی از این مرکز داشتیم وی این پروژه را در سطح روستاهای استان بی نظیر عنوان کردند که ان شالله در هفته دولت شاهد افتتاح این مرکز درمانی خواهیم بود .

فرماندار جم افتتاح ۴ چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان جم اقدامی مثبت در جهت افزایش نشاط و شادابی عنوان کرد و گفت : در روستاهای تشان ،شهر خاص ، قائدی و جنوب جم این چمن ها افتتاح خواهد شد که در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر هستند.

فنح الله نوروزی در پایان ضمن تشکر از زحمات معاونین خود ،بخشداران  و شهرداران ، شوراهای شهر و روستا و اعضای شورای اداری گفت : پروژه ای شاخص شهرستان جم توسط استاندار محترم افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد .

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1140
  • ارسال توسط :
  • 336 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح و کلنگ زنی ۸۹ پروژه عمرانی بالغ بر ۶۶۰ میلیارد در هفته دولت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.