• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

الزام تمام واحدهای صنفی به نصب دوربین های مدار بسته

  • کد خبر : 1781
  • 14 دی 1395 - 9:23
الزام تمام واحدهای صنفی به نصب دوربین های مدار بسته

نشست هم اندیشی اتحادیه صنف الکترونیک با حضور رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، معاون اداره کل امنیتی استانداری خراسان رضوی و اعضای صنف نصب دوربین های مداربسته در محل سالن  همایش های اتاق اصناف مشهد برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، نایب رئیس دوم اتاق اصناف […]

نشست هم اندیشی اتحادیه صنف الکترونیک با حضور رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، معاون اداره کل امنیتی استانداری خراسان رضوی و اعضای صنف نصب دوربین های مداربسته در محل سالن  همایش های اتاق اصناف مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، نایب رئیس دوم اتاق اصناف مشهد گفت:  با همکاری و تعامل پلیس اماکن نصب دوربین مدار بسته در واحدهای متقاضی پروانه کسب الزامی شد.

سیدمحسن خاوری هاشمی افزود: الزام تمام صنوف به نصب دوربین های مداربسته به منظور پیشگیری از وقوع جرم و سرقت در واحدهای صنفی بوده که در کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی  برای اجرا به تصویب رسیده است.

وی ضمن تأکید بر حساسیت موضوع خاطرنشان کرد: متصدیان واحدهای صنفی و حتی همشهریان در استفاده از اشخاص خبره و باصلاحیت برای نصب دوربین های مداربسته اقدام کنند.

به گزارش رسیده از روابط عمومی اتاق اصناف مشهد، همچنین رئیس اداره نظارت براماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این جلسه با بیان توضیحاتی در خصوص بکارگیری افراد معتمد برای نصب دوربین های مدار بسته توسط واحد های صنفی و کیفیت تجهیزات آن اظهار داشت: ضوابط خاصی برای قبل و بعد از افتتاح امکنه عمومی وجود دارد که باید در این دو موضوع دقت نظر لازم صورت پذیرد و بعضی از صنوف حتما باید مجوز لازم را برای نصب دوربین مداربسته دریافت کنند.

سرهنگ منصورزاده ضمن تأکید نصب تابلوی هشدار وجود دوربین مداربسته در اماکن مختلف خاطرنشان کرد: نصب اینگونه دوربین ها علاوه بر مسایل امنیتی، مسائل اخلاقی را هم به دنبال دارد، استنباط بسیاری از افراد این هست که می توانند این تجهیزات را در هرمکانی  قرار دهند،  حال اینکه نباید دوربین در مکان های مخفی باشد و در صورت مشاهده اینگونه موارد با خاطی برخورد شدید قانونی صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1781
  • ارسال توسط :
  • 820 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای الزام تمام واحدهای صنفی به نصب دوربین های مدار بسته بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.