• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

الماسی: بی‌عدالتی پتروشیمی ها به جوانان بومی جنوب استان بوشهر/ استاندار بوشهر دستور احداث دانشکده فنی جم را صادر کند

  • کد خبر : 1185
  • 08 شهریور 1395 - 12:23

به گزارش آوای جم، سکینه الماسی یکشنبه‌شب در آیین افتتاح دبستان فاطمه الزهرا(س) شهر جم گفت: هفته دولت مزین به شهیدان رجایی و باهنر است و مسؤولان در راستای تحقق مطالبات مردم این دو شهید را سرلوحه خود قرار دهند. نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان جم […]

به گزارش آوای جم، سکینه الماسی یکشنبه‌شب در آیین افتتاح دبستان فاطمه الزهرا(س) شهر جم گفت: هفته دولت مزین به شهیدان رجایی و باهنر است و مسؤولان در راستای تحقق مطالبات مردم این دو شهید را سرلوحه خود قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان جم مسائل مشکلات زیادی دارد که می‌طلبد مسؤولان شهرستان جم و استان بوشهر در راستای برطرف کردن مشکلات این شهرستان تعهدی ببندند و گام‌های بزرگی برای مردم این شهرستان بردارند.

الماسی به وضعیت دانشکده فنی و مهندسی جم اشاره کرد و گفت: جناب استاندار فقط کافی است تا با دستور جنابعالی کلنگ‌زنی این پروژه انجام شود، شهرستان جم به عنوان یک شهرستان علم و ادب شناخته شده است و مطمئناً این دغدغه یکی از مطالبات جدی مردم و جوانان این شهرستان است.

وی تأکید کرد: فقط کافی است تا ساختمان جدید این دانشکده کلنگ‌زنی شود و قطعا با همراهی استاندار و مسؤولان شهرستان جم این پروژه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم جنوب بوشهر در مجلس به اشتغال جوانان بومی شهرستان‌های جنوبی در شرکت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه حضور نیروهای بومی شهرستان‌های دیر،کنگان، جم و عسلویه در شرکت‌ها بسیار کم رنگ دیده می‌شود و انتظار داریم هرچه سریعتر سهمیه اشتغال ۵۰ درصد نیروی بومی در شرکت‌های نفت و گازی محقق شود.

وی به استخدامی شرکت پتروشیمی مرجان هم اشاره و تاکید کرد: متاسفانه از ۲۰ نیروی انتخاب شده توسط این شرکت فقط ۲ نفر بومی حضور دارند که ظلم به جوانان و مردم شهرستان‌های جنوبی است.

الماسی راه ریز به دژگاه را نیز یکی از دغدغه‌های مردم بخش ریز برشمرد و گفت: امیدواریم با همکاری استاندار هرچه سریعتر وضعیت این پروژه نیز سرو سامان بگیرد.

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1185
  • ارسال توسط :
  • 495 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای الماسی: بی‌عدالتی پتروشیمی ها به جوانان بومی جنوب استان بوشهر/ استاندار بوشهر دستور احداث دانشکده فنی جم را صادر کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.