• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

الماسی در جمع هیئت های ورزشی جم:۲۲ پروژه ورزشی در حال تصویب در جم داریم / از اداره ورزش و جوانان میخواهم ریز بودجه مورد نیاز خود را برای چهارسال آینده ارائه دهد+عکس

  • کد خبر : 962
  • 03 مرداد 1395 - 8:26

صبح امروز در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان جم جلسه ای با حضور الماسی نماینده جنوب استان و رییس اداره ورزش و جوانان و تمامی هیئت های ورزشی شهرستان جم برگزار شد.   در ابتدای جلسه دوراهکی ضمن خوش آمد گویی به الماسی به تقدیر و تشکر از زحمات انجام شده وی در بحث […]

صبح امروز در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان جم جلسه ای با حضور الماسی نماینده جنوب استان و رییس اداره ورزش و جوانان و تمامی هیئت های ورزشی شهرستان جم برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه دوراهکی ضمن خوش آمد گویی به الماسی به تقدیر و تشکر از زحمات انجام شده وی در بحث ورزش پرداخت وی ادامه داد از زمان خانم الماسی دغدغه های ما تا حدی کاهش یافته که این ما حسن حضور خانم الماسی می باشد.

وی در ادامه افزود شهرستان جم بالاترین تعداد ورزشکار سازماندهی شده که در حدود نه هزار نفر است را در سطح استان و به نسبت جمعیت در کشور  دارا می باشد که مایه مباهات است و این را می رساند که جم دارای مردمی پویا و شاداب می باشد و در بحث قهرمانی نیز جم دارای مقام های متعدد در سطح استان می باشد و این نشان دهنده ی پتانسیل بالای شهرستان جم می باشد. در حوزه جوانان نیز برگزاری جشن های ازدواج متعدد از کار های انجام شده در این حوزه می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد که به لطف دولت تدبیر و امید و فرماندار شهرستان شاهد بهره برداری از سالن رزمی کاران و سالن روستای چاهه و چمن شهر ریز و تمکیل بازسازی سالن جام جم و تعمیر سالن های نشاط و بهارستان بوده ایم  ولی کماکان شاهد کمبود و مشکلات ورزش در شهرستان هستیم وی ادامه داد متاسفانه شرکت های موجود در منظقه حمایت های آنچنانی از ورزش شهرستان نمی کنند. وی افزود ما نباید امروزه از این شرکت ها فقط توقع ایاب و ذهاب را داشته باشیم بلکه آنان باید ورزش شهرستان را به طور کامل در پوشش خود بگیرند چرا نباید والیبال شهر جم جایگاهی در خور شانش نداشته باشد چرا سافتبال بانوان با ان همه افتخار در مدت کوتاه فعالیت خود هنوز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند متاسفانه شرکت های حاضر در منطقه بلاخص شرکت پالایش گاز فجر جم و منطقه عملیاتی نا رو کنگان از زیر این مسئولیت ها شانه خالی می کند و جا دارد که از مجتمع پارس جنوبی به خصوص افشاری و نماینده ایشان بی باک تشکر لازم را بکنم و یک سری موانع سر راه آن هاست و می دانم اگر برطرف شود شاهد کمک های بیش از پیش مجتمع پارس جنوبی هستیم و از شما خانم الماسی تقاضای برطرف کردن این موانع را دارم.

 

وی یاد آور شد که در بحث ورزش روستایی نیز ما نیازمند خانه ها ورزش روستایی هستیم بلاخص در روستاهایی که کمتر توسعه یافته اند تا شاهد استفاده بانوان از این خانه ها باشیم.وی ادامه داد ما هم اکنون میزبان مسابقات لیگ یک فوتبال در شهرستان هستیم و نماینده سازمان لیگ که در شهرستان جم حضور یافته بود ورزشگاه جم را برای این مسابقات تایید نکرد و ما باید دست به دامن شهرک ها باشیم تا استادیوم خود را در اختیار ما بگذارند باشیم. وی افزود ما زمانی در بحث چمن مصنوعی و باشگاه پرورش اندام محتاج شهرک ها بوده ایم که به حمدالله امروزه در این زمینه ها خودکفا شده ایم و امیدوارم روزی فرابرسد که در هیچ زمینه ای خصوصا استخر  محتاج شهرک ها نباشیم. شرکت ها موظفند که به ورزش شهرستان خدمات دهند که متاسفانه به نوعی از زیر کار شانه خالی می کنند و امیدواریم که شرکت های مربوطه در این موضوع ورود کنند و شاهد اسپانسرینگ آن ها در ورزش شهرستان باشیم.

 

وی ادامه داد متاسفانه صندوق حمایت از ورزشکاران در شهرستان وجود ندارد و ما برای تقدیر و تشکر از ورزشکاران مدال آور استانی و کشور و بین المللی با مشکل مواجه هستیم که جا دارد ازسوی نماینده محترم مردم پیگیری شود. وی افزود که در بحث تجهیزات ورزشی نیز با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم که با اختصاص مبلغی ناچیز می توان این مشکل را حل کرد.

 

در ادامه نیز روسای یا نمایندگان هیئت های ورزشی شهرجم به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند که مهم ترین آن ها به شرح زیر است:

احداث مجوعه ورزشی جدید و استاندارد در شهر جم

احداث خانه های ورزش روستایی

احداث خانه کشتی

احداث خانه والیبال

احداث مدرسه سافتبال

احداث خانه شطرنج

پیگیری برای احداث ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان و اختصاص ساختمان فعلی به هیئت ها ورزشی

بهره گیری از بازیکنان بومی در تیم فوتبال پارس جم

برگزاری دوره های پیشرفته مربیگری در شهرستان

جلوگیری از اختلاس در بحث پیمانکاری اماکن ورزشی و هزینه های بیهوده

احداث زمین والیبال یا فوتبال ساحلی

تاسیس شواری ورزشی شهرستان جم

تکمیل استخر شهر جم

احداث سالن ورزشی تشان و دره بان

تکمیل سالن ورزشی آبگرمک

احداث خوابگاه ورزشی درخور شان جم

و تعامل بیشتر شرکت ها و شهرک ها با ورزش شهرستان

 

در ادامه دکتر سعادتیان رییس هیئت پزشکی ورزشی شهرستان افزود جوان به عنوان قلب تپنده جامعه باید از مکانی مناسب برای تخلیه انرژی خود برخوردار باشد اگر این مکان های مناسب در شهرستان وجود نداشته باشد جوان به سمت و سویی  دیگر سوق داده می شود متاسفانه شهرستان جم نیز از این قاعده مستثنی نیست و جوانان برای تخلیه انرژی خود و سپری کردن اوقات فراغت اغلب رو به اعتیاد آورده اند بطوریکه سن مصرف مواد در شهرستان به زیر پانزده سال رسیده است که برای این شهرستان پویا که به عنوان نگین انگشتری استان بوشهر هم محسوب می شود جای تاسف دارد و از شما خانم الماسی که خود مددکار اجتماعی بوده اید تقاضای پیگیری دارم.

 

در ادمه بی باک نماینده حمید افشاری مدیرعامل ورزش مجتمع پارس جم به بیان عملکرد و حمایت های این مجموعه از ورزشکاران شهرستان پرداخت. وی افزود تیم کشتی را بطور کامل تحت نظر خود گرفته ایم و تمامی امکانات از قبیل پرواز هتل سالن ورزشی و…. را برای آنان فراهم نموده ایم و تیم سافتبال را نیز همین چند روز گذشته تحت نظر خودبرده ایم و تیم فوتسال پارس را با بازیکنان صد درد صد جمی تاسیس نموده ایم و در بحث کارته نیز حمایت هایی داشته ایم و والیبال نیز جدیدا حمایت های خود را آغاز کرده ایم و برای ژیمیناستیک هم در حال تاسیس بهترین سالن استان هستیم که برای ورزشکاران جمی نیز قابل استفاده می باشد و انشالله با پیگیری های نماینده محترم تمامی هیئت های شهرستان نیز به زودی زیر نظر مجتمع گاز در می آیند.

 

در ادمه نوبت به الماسی رسید. وی ضمن تشکر از زحمات بی چشم داشت هیئت های ورزشی از آنان خواست همچنان با همین قوت به کار خود ادمه دهند. وی در ادامه افزود خبرهای خیلی خوبی برای شهرستان جم و سایر شهرستان ها در بحث ورزش داریم ولیکن تا مصوبه آن ها را نگرفته ام نمی توانم آن ها را رسانه کنم چون به شعار و حرف زدن ندارم و معتقد به عمل هستم و در این چهارسالی که در خدمت مردم بزرگوار چهارشهرستان هستم ثابت خواهم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد که فقط برای ورزش شهرستان جم ۲۲ مورد من جمله خواسته های زیربنایی شما  در دست تصویب در شورای معاونین وزارت نفت هست و انشالله بعد از تصویت اجرایی خواهند شد. وی افزود من اصلا اهل کارهای کوچک و جزیی نیستم و معتقد به کارهای بزرگ هستم و تمامی تلاش خود را در این زمینه خواهم کرد بطوریکه تا الان ۱۰۲ جلسه با وزارت نفت داشته و روزانه حدود ۱۶ ساعت وقتم را برای مردم گذاشته ام و  برای این کار به خودم افتخار می کنم و بی هیچ چشم داشتی به فعالیت خود ادامه خواهم داد.وی ادامه داد من خود تمام مشکلات شما را با پوست و گوشت خود درک کرده ام چون خود نیز تا قبل از به دانشگاه رفتنم با مشکلات ورزشی دست و پنجه نرم کرده ام برای مثال توپ بازی ما در گذشته جورابی پر از پارچه بوده.

 

وی افزود من خودم از جنس ورزشم و تمامی تلاشم را برای موفقیت و افتخار آفرینی ورزش شهرستان در استان و کشور و حتی آسیا و جهان خواهم کرد و در این راه ذره ای کوتاهی نخواهم کرد. وی افزود برای موفقیت شهرستان نیازمند برنامه هستیم و از شما خواهش دارم برنامه و خوراک را به من ارائه دهید به انجام رساندن آن با من و مجموعه من و از آقای دوراهکی میخواهم ریز تمامی هزینه های چهار سال آینده خود را به من ارائه دهد تا بودجه لازم را به آنان اختصاص دهیم.

 

تصاویر:

IMG_8346IMG_8347IMG_8351IMG_8359IMG_8367IMG_8356IMG_8371

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=962
  • ارسال توسط :
  • 422 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای الماسی در جمع هیئت های ورزشی جم:۲۲ پروژه ورزشی در حال تصویب در جم داریم / از اداره ورزش و جوانان میخواهم ریز بودجه مورد نیاز خود را برای چهارسال آینده ارائه دهد+عکس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.