• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

الماسی: وقتی سلامتی مردم در میان است با کسی تعارف ندارم/ به طور جدی پیگیر آلودگی عسلویه هستم

  • کد خبر : 1263
  • 27 شهریور 1395 - 10:02

آینه جم ، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: از لحظات ابتدایی بروز حادثه عسلویه تاکنون به طور جدی پیگیر بوده‌ام و چون سلامتی مردم در میان است با هیچ مسئولی تعارف نخواهد داشت. سکینه الماسی در گفتگو با خبرنگار آینه جم پیرامون آلودگی دو روز اخیر عسلویه اظهار داشت […]

00000000000000000000000000000000000ageu82631c51qufakr9sf1kpja.jpg

آینه جم ، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: از لحظات ابتدایی بروز حادثه عسلویه تاکنون به طور جدی پیگیر بوده‌ام و چون سلامتی مردم در میان است با هیچ مسئولی تعارف نخواهد داشت.

سکینه الماسی در گفتگو با خبرنگار آینه جم پیرامون آلودگی دو روز اخیر عسلویه اظهار داشت : بعد از حادثه آتش سوزی در پتروشیمی مبین پیگیر موضوع بودم و با مسئولان پتروشیمی تماس هایی داشتم و بحمدالله حادثه آتش سوزی اطفا شد و برای حادثه‌دیدگان هم پیگیری کرده و آرزوی بهبودی دارم.

وی افزود : بعد از آن حادثه، متاسفانه آلودگی هوا در شهرستان عسلویه بسیار نگران کننده شد که به علت خارج شدن یک بخش پتروشیمی از سرویس، توسط فلرها آلودگی بسیار نگران کننده در شهرستان ایجاد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: از همان ابتدای آلودگی، با مدیران استانی، مسئولان وزارت نفت و همچنین مسئولان محیط زیست تماس هایی داشتم.

الماسی تصریح کرد : در تماس با خانم شاهدایی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت پتروشیمی علت بروز حادثه پیگیر شده و ایشان ضمن ارائه گزارشی از حادثه و اقدامات انجام شده قول کنترل آلودگی در اسرع وقت دادند.

وی بیان داشت: در تماس با مسئولان محیط زیست کشور نیز ضمن انتقال نگرانی و اعتراض جدی مردم درخواست دادم‌ که هیأتی برای بررسی دقیق موضوع در منطقه حضور یابند که این کار انجام شده است.

نماینده جنوب استان بوشهر خاطرنشان کرد : طبق قول هایی که داده شده باید از فردا شاهد کنترل آلودگی و کاهش آلایندگی هوا در شهرستان عسلویه باشیم.

وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیسیون انرژی مجلس نیز گزارش کامل از وضعیت صنایع پارس جنوبی و خطرات محیط زیستی ارائه خواهم کرد.

الماسی گفت : گرچه در روزهای آینده جلسات کمیسیون تلفیق است اما سعی می کنم چند نفر از مسئولان کشوری برای بررسی موضوع به منطقه دعوت کنم که از نزدیک با مشکلات و خطرات و آسیب‌های موجود آشنا شوند که روند تصمیم‌گیری تسریع پیدا کرده و تصمیمات بهتری اتخاذ شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این خطرات همچنین محیط زیست و منطقه را تهدید می کند تاکید کرد : در این رابطه با وزیر نفت نیز مکاتبه داشته‌ام و در رابطه با موضوعی که سلامتی مردم را تهدید می‌کند از همه‌ی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنم و با هیچ مسئولی تعارف ندارم.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1263
  • ارسال توسط :
  • 493 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای الماسی: وقتی سلامتی مردم در میان است با کسی تعارف ندارم/ به طور جدی پیگیر آلودگی عسلویه هستم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.