• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8

امحاء خودروهای لوکس در انتظار فرایند قانونی/ امحاء کالاهای مکشوفه قاچاق

  • کد خبر : 1117
  • 27 مرداد 1395 - 10:43

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی برگزاری میزان، در حاشیه مراسم امحاء کالاهای مشکوفه قاچاق، امین دلیری مدیر عامل سازمان اموال تملیکی گفت: بیشتر کالاهایی که امروز امحاء خواهد شد مربوط به البسه ،منسوجات، مواد غذایی، مواد شیمیایی و دارویی هستند. وی در پاسخ به این سوال که انهدام خودروهای لوکس قاچاق طی چه فرآیندی انجام […]

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی برگزاری میزان، در حاشیه مراسم امحاء کالاهای مشکوفه قاچاق، امین دلیری مدیر عامل سازمان اموال تملیکی گفت: بیشتر کالاهایی که امروز امحاء خواهد شد مربوط به البسه ،منسوجات، مواد غذایی، مواد شیمیایی و دارویی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که انهدام خودروهای لوکس قاچاق طی چه فرآیندی انجام خواهد شد؟ گفت: در این مرحله خودرویی امحاء نخواهد شد و باید منتظر طی شدن فرایندهای قانونی بود. البته باید تأکید شود که طبق قانون در اولویت برخورد با خودروهای لوکس قاچاق صادرات مجدد آنها به کشور مبداء و کشور خواهان خودروهای لوکس است.

دلیری خاطر نشان کرد: حجم اعظم کالاهای قاچاق به استان تهران، آذربایجان غربی و اصفهان بروز پیدا می کند و دستگاه های مرتبط در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا راسخ هستند که مبارزه با قاچاق کالا را به صورت جدی از مرزها پیگیری کنند.

وی دررابطه با تأثیر سامانه یکپارچه الکترونیکی بیان کرد: سامانه یکپارچه الکترونیکی در مبارزه با قاچاق کالا بسیار مهم است و درحال  حاضر نبود اطلاعات دقیق معضلی در راستای مبارزه با قاچاق کالا محسوب می شود وامید می رود در آینده نزدیک این سامانه یکپارچه راه ا ندازی شود.

مدیر عامل سازمان اموال تملیکی در رابطه با  حجم کالایی که در روز جاری امحاء خواهد شد، گفت: ارزش ریالی این تعداد کالا ۱۵ میلیارد تومان است که حجم آن در حدود ۴۰۰ تن محاسبه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در ۴ماهه ابتدای سال جاری   میزان کشفیات کالای قاچاق با رشد ۱۳۱ درصدی مواجه شده که بزرگترین محموله کشف شده کشف ۲۰۴ کانتینر قاچاق در هرمزگان که به دنبال کشف و ضبط کالاهای توزیع شده هستیم.

دلیری در پاسخ به این سوال که در میان کالاهای قاچاق روز جاری شیر خشک یارانه ای مشاهده می شود، گفت: این شیرخشکها به صورت تقلبی تولید شده و قبل از آنکه به بازار و مرحله توزیع وارد شود کشف و ضبط شد.

همچنین رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در رابطه با انهدام روز جاری گفت: در روز جاری کالاهای فساد پذیر منهدم خواهند شد که حجم اعظم این کالاها معطوف به انواع خوشبوه کننده عطر و ادکلن ، مسواک، خمیر دندان، نوشیدنی، شیرخشک و البسه است.

علی اکبر پوراحمد با بیان اینکه امروز انواع کالاهایی که قاچاق آنها مسجل شده است انهدام خواهد شد، گفت: برای فروش کالاهای قاچاق برنامه ای وجود دارد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1117
  • ارسال توسط :
  • 426 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امحاء خودروهای لوکس در انتظار فرایند قانونی/ امحاء کالاهای مکشوفه قاچاق بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.