• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

امنیت بالای شهر همزمان با تحولی نو در کلانتری شهرستان جم+ تصاویر

  • کد خبر : 1010
  • 12 مرداد 1395 - 15:40

مدتی است که از معابر بزرگ شهر و به خصوص میدان های اصلی شهر گذر می کنیم شاهد حضور نیروهای خدوم انتظامی و کلانتری شهرستان جم هستیم.     این امر به همراه گشت های موتوری که دائما در سطح شهر مشاهده می شوند باعث بالا رفتن امنیت شهر و شهرستان می شود که شاید […]

مدتی است که از معابر بزرگ شهر و به خصوص میدان های اصلی شهر گذر می کنیم شاهد حضور نیروهای خدوم انتظامی و کلانتری شهرستان جم هستیم.

 

 

این امر به همراه گشت های موتوری که دائما در سطح شهر مشاهده می شوند باعث بالا رفتن امنیت شهر و شهرستان می شود که شاید کمتر به دید بیایند.

 

تحولاتی که در ظرف یک سال اخیر در راس نیروی انتظامی شهرستان انجام گرفت و در پی آن ابتدا سرهنگ روح الله گراوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شد و در چند مدت اخیر نیز با حضور سروان علی عرب با اخلاق حسنه، در راس کلانتری این شهرستان موجب کارایی و تحول عظیم تری در حوزه انتظامی و امنیتی شهرستان شاهد هستیم.

 

وجود امنیت بالا در شهرستان و همزمان با آن مردم داری و احترام به حق و حقوق مردم در این مدت نشان از تحولی عظیم در نیروی انتظامی شهرستان و به خصوص کلانتری شهرستان است که علارغم شکایت هایی که در برخی موارد از رفتار پلیس راهور شاهد هستیم اما رضایتمندی عموم مردم از نیروی انتظامی و مامورین زحمتکش کلانتری وجود دارد.

 

در پایان جادارد از فرمانده جوان و توانمند نیروی انتظامی شهرستان جناب سرهنگ گراوند و فرمانده خوش اخلاق و بومی استان جناب سروان عرب و همه نیرو های خدوم نظامی و انتظامی شهرستان بابت ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان تقدیر و تشکر کنیم.

 

تصاویر:

 

250A5509250A55099

 

منبع: تاورتا

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1010
  • ارسال توسط :
  • 564 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امنیت بالای شهر همزمان با تحولی نو در کلانتری شهرستان جم+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.