• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

ایمن سازی واحدهای صنفی استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت

  • کد خبر : 1904
  • 26 بهمن 1395 - 8:30
ایمن سازی واحدهای صنفی استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت

رئیس اتاق اصناف بوشهر از وضعیت نامناسب واحدهای صنفی این استان به لحاظ ایمنی و نوسازی خبر داد. مصطفی گراشی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: بیش از ۸۰ درصد واحدهای صنفی شهر بوشهر فرسوده و فاقد ایمنی لازم هستند و حتی یک کپسول اطفای حریق در این واحدها […]

رئیس اتاق اصناف بوشهر از وضعیت نامناسب واحدهای صنفی این استان به لحاظ ایمنی و نوسازی خبر داد.

مصطفی گراشی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: بیش از ۸۰ درصد واحدهای صنفی شهر بوشهر فرسوده و فاقد ایمنی لازم هستند و حتی یک کپسول اطفای حریق در این واحدها در صورت بروز خطر و حادثه وجود ندارد .

وی با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو تصریح کرد: این حادثه زنگ هشداری برای تمامی واحدهای صنفی کشور بود ؛ در حال حاضر دستورالعمل ایمن سازی واحدهای صنفی در دستور کار اتاق اصناف بوشهر قرار گرفته است.

گراشی اظهارکرد: مساله مهم، بحث نوسازی واحدهای فرسوده است که نیاز به بودجه کلان دارد و اکثر کسبه استان به دلیل تورم و رکود اقتصادی، درآمد چندانی برای نوسازی واحدهای صنفی خود ندارند و تنها کاری که می توان برای این واحدهای انجام داد، الزام به پوشش بیمه واحدهای صنفی و رعایت اصول ایمنی است.

وی بیان کرد: برای ایمن سازی واحدهای صنفی اتاق اصناف این استان نیاز به همکاری شهرداری و دیگر ارگان ها داریم و امید است با همکاری شهرداری و آتش نشانی استان بتوانیم گام های مثبتی را در راستای ایمن سازی واحدهای صنفی بر داریم.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1904
  • ارسال توسط :
  • 410 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ایمن سازی واحدهای صنفی استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.