• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
11

بازرسی و نظارت مستمر اتاق اصناف شهرستان جم از صنوف+تصاویر

  • کد خبر : 1608
  • 24 آذر 1395 - 12:29
بازرسی و نظارت مستمر اتاق اصناف شهرستان جم از صنوف+تصاویر

حل مشکل گران‌فروشی با دریافت فاکتور توسط خریدار امکان‌پذیر است.با دریافت فاکتور توسط مشتریان، می‌توان با مشکل گران‌فروشی، کالاهای فاقد شناسنامه و سود جویی بعضی از افراد مقابله کرد.   به گزارش رابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ بازرسی و نظارت این اتاق بصورت مستمر، بر فعالیت صنوف نظارت و به شکایات مردم در اسرع […]

حل مشکل گران‌فروشی با دریافت فاکتور توسط خریدار امکان‌پذیر است.با دریافت فاکتور توسط مشتریان، می‌توان با مشکل گران‌فروشی، کالاهای فاقد شناسنامه و سود جویی بعضی از افراد مقابله کرد.

 

به گزارش رابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ بازرسی و نظارت این اتاق بصورت مستمر، بر فعالیت صنوف نظارت و به شکایات مردم در اسرع وقت رسیدگی می کند.

 

در این رابطه علی خطیب افزود: هر واحد صنفی برای خرید با مبلغ ۱۰ هزار تومان به بالا ملزم به ارائه‌ی فاکتور به مشتری است،  از این مقدار پایین‌تر، در صورت عدم درخواست مشتری فروشنده می‌تواند فاکتور ندهد؛ برهین اساس باید فرهنگ دریافت فاکتور در بین مردم رواج پیدا کند.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان جم ادامه داد: حضور مستمر بازرسان در محلواحدهای صنفی، همچنین آمادگی کامل در راستای بازرسی و برخورد با تخلفات اقتصادی احتمالی (گرانفروشی   ، عدم درج قیمت ، کم فروشی ، تقلب ، عدم صدور فاکتور فروش ، برگزاری حراج غیرقانونی و … ) و رسیدگی به شکایات شهروندان در همه ساعات متناسب با کار بازار صورت میگیرد.

 

وی در پایان یادآور شد: بدون تردید بازرسان این اداره در صورت مشاهده تخلف که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد و باعث ضرر و زیان به آنها می شود، با افراد متخلف طبق قانون برخورد لازم را انجام خواهد داد.

 

 

۲۰۱۶۱۲۱۴_۰۹۵۷۰۲ ۲۰۱۶۱۲۱۴_۱۰۰۱۱۹  ۲۰۱۶۱۲۱۴_۱۰۰۹۲۰ ۲۰۱۶۱۲۱۴_۱۰۱۰۵۰ ۲۰۱۶۱۲۱۴_۱۰۱۸۵۳ ۲۰۱۶۱۲۱۴_۱۰۲۱۵۰ ۲۰۱۶۱۲۱۴_۱۱۱۷۵۳۲۰۱۶۱۲۱۴_۱۰۰۵۲۲

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1608
  • ارسال توسط :
  • 547 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بازرسی و نظارت مستمر اتاق اصناف شهرستان جم از صنوف+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.