• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

بررسی لایحه صندوق مکانیزه فروش در مجلس/ تصویب لایحه ارزش افزوده در سال آینده

  • کد خبر : 1373
  • 27 مهر 1395 - 8:39
بررسی لایحه صندوق مکانیزه فروش در مجلس/ تصویب لایحه ارزش افزوده در سال آینده

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد با اشاره به لوایح اقتصادی گفت: با توجه به ترافیک مجلس خوش‌بینانه‌ نیست که لایحه ارزش افزوده تا پایان سال در مجلس به تصویب برسد.  مصطفی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد لایحه صندوق مکانیزه فروش، اظهار داشت:‌ مطابق ماده ۱۴۱ آئین‌نامه داخلی مجلس […]

صندوق مکانیزه فروشمعاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد با اشاره به لوایح اقتصادی گفت: با توجه به ترافیک مجلس خوش‌بینانه‌ نیست که لایحه ارزش افزوده تا پایان سال در مجلس به تصویب برسد.

 مصطفی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد لایحه صندوق مکانیزه فروش، اظهار داشت:‌ مطابق ماده ۱۴۱ آئین‌نامه داخلی مجلس این لایحه اعلام وصول شده و در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته، طبق گزارش‌ها در آخرین جلسه مربوط به آن از مرکز پژوهش‌های مجلس خواسته شده تا جزئیات این لایحه را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: در حال حاضر کار این مرکز در رابطه با بررسی جزئیات لایحه به پایان رسیده و در آینده نزدیک نظرات به کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال می‌شود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد افزود: کارشناسان مالیاتی در جلسات مرکز پژوهش‌ها نیز حضور داشته و تبادل اطلاعات صورت گرفته است. وزارت اقتصاد آمادگی دارد با همکاری و هماهنگی مجلس در صحن مجلس از این لایحه دفاع کند.

وی ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس معمولاً در بررسی لوایح یا طرح‌ها نقاط قوت، ضعف و نیز راهکارهای پیشنهادی را ارائه می‌دهد.

رضوی در مورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز گفت: این لایحه در کمیسیون اقتصادی دولت در دست بررسی بوده و هنوز برآوردی از زمان ارسال آن به مجلس وجود ندارد. در خوش‌بینانه‌ترین حالت این لایحه سال آینده قابل طرح در مجلس خواهد بود، اما اینکه اکنون چه زمانی از دولت خارج می‌شود،‌ مشخص نیست.

معاون وزیر اقتصاد در پاسخ به این سؤال که برای سال آینده قانون مالیات ارزش افزوده آماده نیست و قانون آزمایشی فعلی که بارها تمدید شده برای سال آینده نیز تمدید خواهد شد، عنوان کرد: قاعدتاً باید این گونه باشد، با توجه به ترافیک لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه سال آینده خوش‌بینانه‌ نیست که بتوان تا پایان سال با تقدیم آن به مجلس تصویب شود.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1373
  • ارسال توسط :
  • 371 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بررسی لایحه صندوق مکانیزه فروش در مجلس/ تصویب لایحه ارزش افزوده در سال آینده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.