• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

برگزاری یادواره بزرگ سرداران و ۵۰۰ شهید ترور اصناف و بازار

  • کد خبر : 393
  • 02 شهریور 1394 - 13:15
برگزاری یادواره بزرگ سرداران و ۵۰۰ شهید ترور اصناف و بازار

همزمان با سالروز شهادت شهید سیدعلی اندرزگو، یادواره بزرگ سرداران و ۵۰۰ شهید ترور اصناف و بازار در میدان ارگ تهران برگزار شد. در راستای بزرگداشت ۱۰ هزار شهید اصناف کشور، همزمان با دوم شهریور یادواره بزرگ سرداران و ۵۰۰ شهید ترور اصناف و بازار در کنار گلزار شهدای گمنام بازار تهران برگزار شد. بازاریان […]

همزمان با سالروز شهادت شهید سیدعلی اندرزگو، یادواره بزرگ سرداران و ۵۰۰ شهید ترور اصناف و بازار در میدان ارگ تهران برگزار شد.

در راستای بزرگداشت ۱۰ هزار شهید اصناف کشور، همزمان با دوم شهریور یادواره بزرگ سرداران و ۵۰۰ شهید ترور اصناف و بازار در کنار گلزار شهدای گمنام بازار تهران برگزار شد.

بازاریان تهران با حضور در این یادواره به دشمنان اسلام ثابت می‌کنند که در صحنه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.
در ابتدای این مراسم که ساعت ۸ امروز دوشنبه، دوم شهریور آغاز شد، پس از قرائت قرآن کریم و پخش مستندی از فعالیت‌های اصناف در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرزند شهید سیدعلی اندرزگو خاطراتی را از پدرش نقل کرد. این برنامه با سخنرانی سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه یافت و در پایان تئاتر خیابانی درباره محاکمه یکی از عوامل ترور بازاریان تهران اجرا شد.
غلامرضا حسن‌پور، جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در حاشیه این مراسم از شناسایی ۱۱ هزار شهید اصناف در کشور خبر داد و گفت: اطلاعات دقیق این شهدا شامل محل کسب، مسئولیت در جبهه و زندگی‌نامه آنها در نرم‌افزار ویژه شهدای اصناف قابل دسترسی است.
حسن‌پور با بیان اینکه ۵۳۷ بازاری کشور توسط گروهک‌ ضد انقلابی فرقان به شهادت رسیده‌اند، ادامه داد: در نظر داریم بانک اطلاعاتی جانبازان و آزادگان بازاری را نیز تهیه کنیم.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=393
  • ارسال توسط :
  • 517 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره بزرگ سرداران و ۵۰۰ شهید ترور اصناف و بازار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.