• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
12

به مناسبت هفته دولت انجام می شود: افتتاح وکلنگ زنی ۱۳پروژه عمرانی در شهر جم

  • کد خبر : 1142
  • 31 مرداد 1395 - 9:02

شهردار جم از افتتاح و کلنگ زنی ۱۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.   به گزارش روابط عمومی شهرداری ، سید احمد علمداری شهردار جم در آیین بازدید از روند آماده سازی پروژه های عمرانی شهرداری گفت: در هفته دولت ۱۳پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ […]

شهردار جم از افتتاح و کلنگ زنی ۱۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، سید احمد علمداری شهردار جم در آیین بازدید از روند آماده سازی پروژه های عمرانی شهرداری گفت: در هفته دولت ۱۳پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ ۷۳۰میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها در شهر جم اغاز می شود.

 

شهردار جم اجرای پروژه‌های عمرانی را گامی بلند برای توسعه شهر در آینده نزدیک و دور بر شمرد و تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی را در رفع مشکلات احتمالی ضروری دانست .

 

علمداری تصریح کرد: امروز مردم از شهرداری انتظار انجام پروژه‌هایی را دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری جم ، پروژه‌ها در زمانبندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است وی در این بازدید گفت: تمامی سعی‌مان بر این است که پروژه‌ها را در حداقل زمان ممکن به اتمام برسانیم و با توجه به اینکه برنامه تدوین شده با زمانبندی مشخصی در این راستا در نظر گرفته شده، تحقق این مهم را تسهیل کرده است .

 

شهردار جم افزود: بسیاری از پروژه‌های شهرداری در هفته دولت سال‌جاری افتتاح خواهد شد که قطعاً با افتتاح آن‌ها کام شهروندان قدرشناس شیرین‌تر خواهد شد.

 

شهردار جم از افتتاح دیوارحفاطتی مسیل های درون شهری در راستای اجرای بلوارهای ساحلی وهدایت آب هاس سطحی و رفاه شهروندان به طول ۱۲۰۰متر وارتفاع۴ متر با اعتبار ۱میلیارد ۲۰۰میلیون تومان در شهر جم خبرداد.

 

سید احمد علمداری همچنین خبر از بهره برداری پیاده روسازی بتنی سطح شهر به مساحت ۲۰۰۰۰مترمربع واعتبار ۸۵۰میلیون تومان ،زیر سازی اسفالت کوچه ومعابر شهر به مساحت ۲۰۰۰۰مترمربع با اعتبار ۷۰۰میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

 

علمداری همچمنین اضافه کرد در راستای اجرائی شدن برنامه های فرهنگی و با هدف تعظیم شعار اسلامی و رفاه حال مسافران، میهمانان و مردم قدر شناس جم جهت انجام فرائض دینی، نمازخانه ای در پارگ چگاسه در زمینی به مساحت ۱۷۵ متر مربع با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد .

 

شهردار جم در ادامه خاطر نشان ساخت در راستای کاهش بحث ترافیک شهر وهمچنین احداث خیابان های موازی افزود در هفته دولت شاهد افتتاح وبهره برداری بلوار فرودگاه به طول ۲۰۰متر وعرض ۳۰متر با اعتبار ۲۵۰میلیون ، خیابان ۱۶متری محله فرودگاه به طول ۲۱۰متر وعرض ۱۶متر با اعتبار ۱۵۰میلیون تومان ،خیابان ۱۸متری برق به طول ۲۵۰متر وعرض ۱۸ متر با اعتبار ۲۵۰میلیون تومان و همچنین خیابان ۱۲متری فرمانداری به طول ۲۰۰متر وعرض ۱۲متر با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان با حضور مسولین ومردم شهر جم خواهیم بود.

 

علمداری افزود در جهت ارتقای سلامت دانش آموزان و شکوفایی استعداد های ورزشی آنان شهرداری در هفته دولت دومین زمین چمن مصنوعی مدارس شهرجم در زمینی به مساحت ۶۱۲متر مربع با اعتبار ۱۵۰میلیون تومان افتتاح وبه دانش اموزان تقدیم می نماید..

 

شهردار جم گفت : در هفته دولت کلنگ عملیات اجرایی ۴ پروژه عمرانی نیز در شهر جم زده خواهد شد.

علمداری از آغاز عملیات اجرایی بلوار ساحلی از پل بهر باغ تا بازار چه شهرداری در هفته دولت خبرداد و افزود احداث این بلوار می تواند کمک شایانی به بحث کاهش ترافیک و دسترسری اسان ترشهروندان به بازرارچه شهرداری فراهم نماید ،وی همچنین اضافه کرد این پروژه به طول ۱۰۰۰متر مربع وعرض ۳۱متر و همچنین یک دستگاه پل سه دهانه ۶متری به طول ۵۵ متر با اعتبار ۱میلیارد ۵۰۰میلیون تومان می باشد

 

شهردار جم اضافه کرد زیر سازی اسفالت کوچه ومعابر شهر به مساحت ۳۶۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۱میلیارد تومان ،اجرای بلوار ۲۴ متری چمرو به طول ۵۰۰ متر وعرض ۲۴ متر با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان وهمچنین اجرای نماز خانه پارک پردیس در زمینی به مساحت ۷۰ مترمربع وبا اعتبار ۱۱۰میلیون تومان از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری می باشد که در هفته دولت عملیات اجرایی آنها اغاز میگردد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1142
  • ارسال توسط :
  • 401 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای به مناسبت هفته دولت انجام می شود: افتتاح وکلنگ زنی ۱۳پروژه عمرانی در شهر جم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.