• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت سالروز ۹ دی

  • کد خبر : 1738
  • 11 دی 1395 - 8:27
بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت سالروز ۹ دی

بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت سالروز ۹ دی بسم الله الرحمن الرحیم «مطمئن باشید که روز نهم دیِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این حرکت مردم اهمیت مضاعفی داشت؛ کار بزرگی بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی […]

بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت سالروز ۹ دی

بسم الله الرحمن الرحیم

«مطمئن باشید که روز نهم دیِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این حرکت مردم اهمیت مضاعفی داشت؛ کار بزرگی بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی (علیه السّلام) را می‌‌‌بیند.»

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در سالگرد قیام نوزدهم دی ماه ۱۹/۱۰/۱۳۸۸

انقلاب شکوهمند اسلامی در مقاطع مختلف و از دیروز تا به امروز دستخوش دشمنی‌ها و تهاجم گوناگون بوده است و خدعه بیگانگان، چه به صورت پنهان و یا آشکار در مصاف با انقلاب همیشه در جریان خواهد بود.

آحاد مردم عزیز کشورمان که همواره در مقاطع مختلف به پاسداری و نگهبانی از دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی پرداخته‌‌اند، در ۹ دی نیز با حضوری فراتراز گرایش‌ها، خالصانه و سرشار از عشق به ائمه اطهار، ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر استحکام و اقتدار گفتمان انقلاب اسلامی را نزد جهانیان ارتقا بخشیده و تأکید کردند در حمایت از انقلاب، یک حقیقت واحد هستند و از ارزش‌های اصیل انقلابی و نظام حاصل از خون شهیدان دست نخواهند کشید.

جامعه اصناف کشور ضمن گرامیداشت این حماسه به یادماندنی، آمادگی حضور خود را در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌دارد و پیمان می‌بندد که در دفاع از حریم ولایت و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی اندکی مضایقه نکرده و در حراست از کیان نظام اسلامی، برابر فتنه‌گران استکبار جهانی تا پای جان خواهد ایستاد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1738
  • ارسال توسط :
  • 379 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیانیه اتاق اصناف ایران به مناسبت سالروز ۹ دی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.