• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

تجدید میثاق خبرنگاران با شهدا/ اهالی رسانه جم بر مزار عکاس فقید سایت چگاسه حضور یافتند+تصاویر

  • کد خبر : 1043
  • 16 مرداد 1395 - 12:15

آوای جم،عصر امروز در آستانه ی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، خبرنگاران شهرستان جم همراه با برخی از مسوولین شهرستان به گلزار شهدای جم رفته و تجدید میثاقی با آرمان های شهدا داشتند. به گزارش خبرنگار آوای جم،در این مراسم پس از غبار روبی قبور شهدا با حضور مسوولین ،خبرنگاران شهرستان جم و خانواده […]

آوای جم،عصر امروز در آستانه ی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، خبرنگاران شهرستان جم همراه با برخی از مسوولین شهرستان به گلزار شهدای جم رفته و تجدید میثاقی با آرمان های شهدا داشتند.

به گزارش خبرنگار آوای جم،در این مراسم پس از غبار روبی قبور شهدا با حضور مسوولین ،خبرنگاران شهرستان جم و خانواده موحدی بر سر مزار مرحوم عبدالمجید موحدی عکاس و خبرنگار فقید سایت چگاسه حضور پیدا کرده و یادش را گرامی داشتند.

فرماندار جم در حاشیه حضور در کنار مزار عکاس فقید چگاسه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران مشاوران امین و ناصحان دلسوز مسئولان و جامعه هستند.

فتح الله نوروزی بیان داشت: خبرنگاران در توسعه و پیشرفت یک منطقه نقش بسیار مهمی دارند و جامعه بدون خبرنگار، جامعه بدون روح است.

نماینده عالی دولت در جم با تقدیر از تلاش اهالی رسانه در جم خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف و توسعه شهرستان، خبرنگاران در خط مقدم هستند.

نوروزی از تلاش های خبرنگاران جمی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: همراهی و همدلی موجود در شهرستان، روند توسعه شهرستان را شتاب بیشتری بخشد.

فرماندار شهرستان جم با تقدیر از خانواده مرحوم موحدی، یاد و خاطره عکاس فقید چگاسه را گرامی داشت.

 

 

گفتنی است عبدالمجید موحدی خبرنگار و عکاس سایت چگاسه در سال ۱۳۸۸ در حال تهییه گزارشی از زیبایی های شهرستان جم بوده است که به دلیل سقوط دلخراش از کوه چرم آینه جم دار فانی را وداع گفت.

عکاس: رضا رئیسی – اسدالله آذین خواه

تصاویر:

آوای جم

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1043
  • ارسال توسط :
  • 426 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تجدید میثاق خبرنگاران با شهدا/ اهالی رسانه جم بر مزار عکاس فقید سایت چگاسه حضور یافتند+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.