• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

تجلیل از دانش آموزان جمی مدال آور در مسابقات بین المللی ووشو گرجستان/ تصاویر

  • کد خبر : 895
  • 29 تیر 1395 - 9:16
تجلیل از دانش آموزان جمی مدال آور در مسابقات بین المللی ووشو گرجستان/ تصاویر

در آئینی با حضور معاون عمرانی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم و خانواده های مدال آوران ، از دانش آموزان افتخار آفرین در مسابقات بین المللی ووشو گرجستان تجلیل شد.       به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، سید علیرضا سجادی ضمن تبریک […]

در آئینی با حضور معاون عمرانی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم و خانواده های مدال آوران ، از دانش آموزان افتخار آفرین در مسابقات بین المللی ووشو گرجستان تجلیل شد.

 

 

voosho1

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، سید علیرضا سجادی ضمن تبریک این افتخار آفرینی، اظهار داشت: شکوفا ساختن استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف، از رسالت های مهم نظام تعلیم و تربیت است و آموزش و پرورش شهرستان نیز در این راستا اقدامات موثری انجام داده است.

مدیر آموزش و پرورش جم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اضافه کرد: تمام تلاش ما در مجموعه آموزش و پرورش در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در خصوص سه مولفه مهم تحصیل، تهذیب و ورزش است.

وی راز ماندگاری ورزشکاران را خصوصیات پهلوانی آنان دانست و خاطرنشان کرد: برخی از قهرمانان ملی و بین المللی که نامشان در تاریخ این کشور ماندگار شده است به جهت خصوصیات اخلاقی و منش پهلوانی آنهاست که می توانند الگوهای مناسبی برای ورزشکاران جامعه ما باشند.

سجادی در پایان حمایت همه جانبه از دانش آموزان را وظیفه خود دانسته و گفت: دیدگاه متولیان تعلیم و تربیت نگاهی عمیق و همه جانبه در راستای رشد و تعالی تمام ابعاد شخصیتی دانش آموزان است و این مهم در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

معاون عمرانی فرماندار جم نیز در این مراسم عملکرد مجموعه مدیریتی و پرسنل  آموزش و پرورش و فرهنگیان شهرستان را قابل قبول عنوان کرد و گفت: طی دو سه سال اخیر جهش بسیار خوبی در حوزه آموزش و پرورش صورت گرفته است که نوید بخش فردایی بهتر برای شهرستان جم می باشد

.

سید محمود موسوی با اشاره به توفیقات بدست آمده در رشته های ورزشی در شهرستان افزود: اگر امروز در شهرستان جم شاهد پیشرفت در حوزه های مختلف هستیم، نتیجه فراهم بودن زیرساخت ها در نقاط مختلف شهرستان است.

وی اضافه کرد: وظیفه متولیان امر ورزش در شهرستان، توسعه متوازن و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های موجود در راستای رشد و ارتقاء ورزش و تربیت قهرمانان ملی و بین المللی است.

گفتنی است دانش آموزان ووشو کار شهرستان جم با شرکت درمسابقات بین المللی کشور گرجستان توانستند صاحب یک مدال نقره و ۶ برنز شوند که سهم مهمی در موفقیت تیم کشورمان در این مسابقات داشتند.

اسامی افتخار آفرینان:

شهاب راستین مدال نقره بخش ساندا

محمد مهدی رمضانی مدال برنز بخش ساندا

ماهان حسن زاده مدال برنز بخش تالو

امیر رضا گورکانی مدال برنز بخش تالو

علی احمدی مدال برنز بخش تالو

علی اصغر احمدی مدال برنز بخش تالو

یاسین خسروی مدال برنز بخش تالو

مربی تیم: محمد رجب زاده

مدیر داخلی تیم: سید عباس موسوی

تصاویر:

vvoosho1voosho2voosho3voosho4voosho5voosho6

منبع: تاورتا

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=895
  • ارسال توسط :
  • 511 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تجلیل از دانش آموزان جمی مدال آور در مسابقات بین المللی ووشو گرجستان/ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.