• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

تجمع مدافعان حرم با حضور بسیج اصناف در شهرستان جم برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 1472
  • 07 آذر 1395 - 8:34
تجمع مدافعان حرم با حضور بسیج اصناف در شهرستان جم برگزار شد+ تصاویر

در مراسمی که ظهر امروز و با حضور صدها بسیجی از اقشار مختلف با حضور بسیج اصناف شهرستان جم برگزار شد، بسیجیان با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و درود بر شهادت و ولایت بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری در تداوم راه عزتمندانه انقلاب اسلامی و […]

در مراسمی که ظهر امروز و با حضور صدها بسیجی از اقشار مختلف با حضور بسیج اصناف شهرستان جم برگزار شد، بسیجیان با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و درود بر شهادت و ولایت بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری در تداوم راه عزتمندانه انقلاب اسلامی و همچنین نشان دادن اقتدار و صلابت خود نمایشی عظیم از همبستگی بسیجیان و حضور فعال خود را در عرصه‌های مختلف نشان دادند.

در این مراسم که بسیجیان بر تداوم راه شهدا در دفاع از حریم اسلام و اهل بیت تاکید داشتند، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گرامی داشته شد و بر گسترش تفکر بسیجی به عنوان یک تفکر بنیادین براساس آموزه‌های دینی و اسلامی تاکید شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)  شهرستان جم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز بسیج به نقش بی‌بدیل بسیج در مقابله با پروژه نفوذ دشمن در صحنه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: حضور باصلابت بسیجیان در تأمین امنیت کشور نقش بسزایی دارد.

عبدالرضا ریزی اظهار داشت: تکیه بسیج و بسیجیان به خداوند است، به گفته مقام معظم رهبری این روحیه استکبارستیزی یکی از مسائل مهم فرهنگ بسیجی است.

ریزی گفت: بسیج ضامن امنیت است و این موضوع را در تمامی جریان‌ها می‌توان مشاهده کرد، در جنگ‌ها اگر مجموعه بسیج و توان نیروهای مسلح نبود، مگر می‌توانستیم به این امنیت و آرامش امروزی برسیم، آن‌چه ما را پیروز کرد، انسجام بسیج و اقتدار نظام بود.

وی با اشاره به تأکید رهبری بر روحیه جهادی در بین مردم و مسؤولان افزود: اگر روحیه و تفکر جهادی و بسیجی در جامعه افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات جامعه بهبود خواهد یافت.

تصاویر:

 

۲۵۰a4828 ۲۵۰a4834 ۲۵۰a4842 ۲۵۰a4843 ۲۵۰a4844

 

آوای جم

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1472
  • ارسال توسط :
  • 520 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تجمع مدافعان حرم با حضور بسیج اصناف در شهرستان جم برگزار شد+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.