• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

تجهیزات رجیستری در ۳ اپراتور تلفن همراه کشور نصب شد

  • کد خبر : 1055
  • 16 مرداد 1395 - 12:36

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه قاچاق کالا و ارز از نصب تجهیزات رجیستری در سه اپراتور تلفن همراه کشور خبر داد و گفت: مسئولیت اجرای ثبت و شناسه دار کردن گوشی های تلفن همراه موسوم به رجیستری به عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، قاسم خورشیدی با بیان اینکه برای اجرای […]

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه قاچاق کالا و ارز از نصب تجهیزات رجیستری در سه اپراتور تلفن همراه کشور خبر داد و گفت: مسئولیت اجرای ثبت و شناسه دار کردن گوشی های تلفن همراه موسوم به رجیستری به عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قاسم خورشیدی با بیان اینکه برای اجرای طرح ریجستری تلفن همراه تجهیزات کامل در سه اپراتور همراه کشور نصب شده است ، گفت: در حال حاضر طرح رجیستری در مراحل آزمایشی است و در آینده ای نزدیک به طور کامل در کشور اجرایی می شود.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه قاچاق کالا و ارز اظهار داشت مسئولیت اجرای ثبت و شناسه دار کردن گوشی های تلفن همراه موسوم به رجیستری به عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: براساس ماده (۴) قانون حمایت از مصرف کنندگان هر نشان تجاری که می خواهد در کشور به فروش برسد باید دارای نمایندگی رسمی ، شبکه توزیع و زنجیره خدمات پس از فروش باشد.

خورشیدی با بیان اینکه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان این قانون را از شش ماه پیش  ابلاغ کرده است ، گفت: وزارت صنعت ، معدن و تجارت بعد از این ابلاغ شروع به ساماندهی نشان های تجاری از جمله گوشی های تلفن همراه در کشور کرده است.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: جمع آوری گوشی های همراه در بازار صرفاً مخصوص گوشی های آیفون نبود بلکه شامل هر نوع گوشی می شود که دارای نمایندگی ، شبکه توزیع و زنجیره خدمات پس از فروش در کشورمان نباشد.

خورشیدی با بیان اینکه شبکه اپراتورهای سه گانه کشور فعلاً به هر نوع گوشی خدمات ارائه می دهند ، گفت: با اجرای طرح ثبت و شناسه دار کردن تلفن همراه دیگر امکان سرویس دادن به گوشی هایی که فاقد نمایندگی رسمی ، شبکه توزیع و زنجیره خدمات پس از فروش در کشور هستند ، داده نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1055
  • ارسال توسط :
  • 571 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تجهیزات رجیستری در ۳ اپراتور تلفن همراه کشور نصب شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.