• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

تشدید بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی شهرستان جم در ایام نوروز

  • کد خبر : 2365
  • 26 اسفند 1396 - 10:34
تشدید بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی شهرستان جم در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ علی خطیب رئیس اتاق اصناف شهرستان جم گفت: طرح تشدید کنترل و بازرسی اصناف ویژه ایام پایانی سال در بازار به صورت مشترک با اداره صنعت معدن و تجارت، شبکه بهداشت، دامپزشکی و بازرسین اصناف آغاز شده است. خطیب اضافه کرد: این طرح تا ۱۶ فروردین ماه […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ علی خطیب رئیس اتاق اصناف شهرستان جم گفت: طرح تشدید کنترل و بازرسی اصناف ویژه ایام پایانی سال در بازار به صورت مشترک با اداره صنعت معدن و تجارت، شبکه بهداشت، دامپزشکی و بازرسین اصناف آغاز شده است.

خطیب اضافه کرد: این طرح تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و با هدف کنترل قیمت ها و مقابله با تخلفات احتمالی در عرضه کالاهای پُر مصرف صورت می گیرد.

وی گفت: تمامی مراکز عرضه کالاهای اساسی به خصوص واحدهای عرضه آجیل و تنقلات، میوه و تره بار و شیرینی فروشی و رستوران کنترل قیمت می شوند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان جم در همین رابطه اظهار کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به درج قیمت های مصوب بر روی اجناس و صدور فاکتور فروش هستند در غیر این صورت با واحدهای متخلف وفق قانون برخورد خواهد شد.

رنجبر با تاکید بر اینکه در خصوص توزیع اقلام مورد نیاز مردم مشکل خاصی در بازار نداریم و پیش بینی های لازم در این بخش انجام شده است، گفت: مردم خرید خود را انجام دهند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و … با ۱۲۴ (شماره ۲۴ ساعته بازرسی) و یا ۰۷۷۳۷۶۲۳۰۲۹ (اتاق اصناف شهرستان جم) تماس حاصل فرمایند.

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.