• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

تنها افراد بالادستی توانایی هدایت کالای قاچاق به کشور را دارند

  • کد خبر : 1440
  • 12 آبان 1395 - 11:54
تنها افراد بالادستی توانایی هدایت کالای قاچاق به کشور را دارند

دبیر و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف بجنورد گفت: کالای قاچاق با کشتی و کانتینر وارد کشور می شود؛ بنابر این دست هایی در پشت پرده بر هدایت قاچاق به کشور نظارت دارند. زین العابدین جفاکش در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ضمن تقدیر از اقدام دولت در واگذاری طرح […]

دبیر و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف بجنورد گفت: کالای قاچاق با کشتی و کانتینر وارد کشور می شود؛ بنابر این دست هایی در پشت پرده بر هدایت قاچاق به کشور نظارت دارند.

زین العابدین جفاکش در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ضمن تقدیر از اقدام دولت در واگذاری طرح برخورد با قاچاق کالا  در سطح عرضه به اتاق اصناف ایران گفت: عمده کالاهای قاچاق از مبانی رسمی و با کانتینر و کشتی وارد کشور می شود بنابراین مبارزه با قاچاق باید از مبدا واردات کالا صورت گیرد.

وی در ادامه به دست های پرده قاچاق کالا در کشور اشاره کرد و افزود: این مسئله مورد تایید همگان است که صرفا اشخاصی بالادستی توانایی هدایت کالای قاچاق به کشور را دارند؛  اشخاصی که از نفوذ و قدرت قابل توجهی در کشور برخوردار باشند.

جفاکش همچنین با اشاره به این که بخش اعظمی از کالاهای قاچاق در روزبازارها عرضه می شود، گفت: حجم قاچاق کالا به کلان شهر تهران به قدری رشد و گسترش پیدا کرده که هم اکنون کالای قاچاق از تهران به بسیاری از شهرستانها توزیع و ارسال می شود.

دبیر اتاق اصناف بجنورد متذکر شد: بر اساس قانون، تمام واحدهای صنفی ملزم هستند  که در قبال اجناس خریداری شده ، فاکتور خرید و اسناد معتبر دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1440
  • ارسال توسط :
  • 308 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تنها افراد بالادستی توانایی هدایت کالای قاچاق به کشور را دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.