• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

تولید سالانه یک میلیون مسکن تا ۱۲سال آینده، عرضه وتقاضا را برابر می کند

  • کد خبر : 1216
  • 14 شهریور 1395 - 16:38
تولید سالانه یک میلیون مسکن تا ۱۲سال آینده، عرضه وتقاضا را برابر می کند

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه میزان تولید مسکن در کشور در سال به کمتر از ۳۰۰ هزار واحد رسیده است، گفت: اگر سالانه یک میلیون مسکن در کشور تولید شود بین ۱۰ تا ۱۲ سال آینده این بخش به نقطه توازن می رسد.  حسام عقبایی در گفت و گو با خبرنگار […]

عقباییرئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه میزان تولید مسکن در کشور در سال به کمتر از ۳۰۰ هزار واحد رسیده است، گفت: اگر سالانه یک میلیون مسکن در کشور تولید شود بین ۱۰ تا ۱۲ سال آینده این بخش به نقطه توازن می رسد.

 حسام عقبایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل نبود رونق در بازار مسکن اکنون بین ۲۸۰ تا ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در استان تهران و یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در کشور خالی مانده است.

وی گفت: در سال ۱۳۹۳ بیش از ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در استان تهران خالی بودند اما با توجه به طرح اخذ مالیات از واحدهای مسکونی خالی بسیاری از مالکان، واحدهای خود را اجاره دادند.
وی با بیان اینکه در سال ۹۳ و ۹۴ صدور پروانه ساختمانی در کشور بین ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش یافت، گفت: این آمار نشان می دهد هنوز تولید مسکن از تقاضا کمتر است.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران خاطرنشان ساخت: توسعه صنعت ساختمانی در کشور ۳۰۰ صنعت دیگر را به رشد و شکوفایی می رساند و بیش از یک هزار و ۳۰۰ شغل با صنعت ساختمان ارتباط مستقیم دارد.
وی گفت: با توسعه این صنعت شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در این بخش خواهیم بود زیرا صنعت ساختمان وابستگی به خارج از کشور ندارد.
عقبایی یادآور شد: هرچند همه حوزه ها در توسعه اقتصادی کشور دخیل هستند اما صنعت ساختمان با وجود نیروی انسانی متخصص و فنی و تولید مصالح ساختمانی مناسب در داخل، باید یکی از اولویت های دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1216
  • ارسال توسط :
  • 413 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تولید سالانه یک میلیون مسکن تا ۱۲سال آینده، عرضه وتقاضا را برابر می کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.