• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

حضور چشمگیر اصناف و بازار در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال

  • کد خبر : 1408
  • 09 آبان 1395 - 20:04
حضور چشمگیر اصناف و بازار در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال

به مناسبت هفته دفاع مقدس، اتاق های اصناف سراسر کشور با برگزاری مراسم های مختلف با حضور کسبه و بازاریان ، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در ایام گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس امسال ، کسبه و بازاریان با شرکت در […]

به مناسبت هفته دفاع مقدس، اتاق های اصناف سراسر کشور با برگزاری مراسم های مختلف با حضور کسبه و بازاریان ، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در ایام گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس امسال ، کسبه و بازاریان با شرکت در جمع خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران و همچنین حضور در گلزار شهدا از مقام شامخ شهیدان تجلیل و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.

غبار روبی مزار شهدا، برقراری ایستگاه های صلواتی، نصب بنر و پلاکارد و آذین بندی، شرکت در نماز جمعه، برگزاری نشست های روشنگری با موضوع نقش اصناف و بازار در دوران دفاع مقدس، نقش اصناف در اقتصاد مقاومتی و دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم بخشی دیگر از اقدامات اصناف و بازار در هفته دفاع مقدس امسال بود.

در ایام هفته دفاع مقدس امسال همچنین فعالیت پایگاه های مقاومت بسیج اصناف و بازار چشمگیر بود.

اتاق های اصناف گیلان، کرمان، ایلام، آباده، تالش، ساوجبلاغ، مینودشت، شازند، دماوند، شاهرود، شیروان، قائنات، لنجان و ورامین ، گزارش هایی از عملکرد اتاق خود در هفته دفاع مقدس را اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1408
  • ارسال توسط :
  • 502 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حضور چشمگیر اصناف و بازار در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.