• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
9

دریافت حق سرویس از مشتریان همچنان غیرقانونی است/ تعزیرات اعمال قانون کند

  • کد خبر : 1180
  • 08 شهریور 1395 - 12:07
دریافت حق سرویس از مشتریان همچنان غیرقانونی است/ تعزیرات اعمال قانون کند

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش گفت: مشتریان با مراجعه به این اتحادیه از واحدهایی که به صورت غیرقانونی حق سرویس دریافت می کنند، شکایت کنند. ناصر حسینی تبریزی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه دریافت حق سرویس از مشتریان غیرقانونی است، اعلام کرد: سازمان تعزیرات باید اعمال […]

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش گفت: مشتریان با مراجعه به این اتحادیه از واحدهایی که به صورت غیرقانونی حق سرویس دریافت می کنند، شکایت کنند.

ناصر حسینی تبریزی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه دریافت حق سرویس از مشتریان غیرقانونی است، اعلام کرد: سازمان تعزیرات باید اعمال قانون کند و در این زمینه با متخلفان برخورد قانونی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای واحدهای صنفی که از مشتریان به صورت غیرقانونی حق سرویس دریافت می کنند، باید جریمه تعیین شود،  افزود: به دو یا چند نفر در یک رستوران یا چلوکبابی حق سرویس تعلق نمی گیرد اما اگر ۴۰ یا ۵۰ نفر ساعت ها فضای یک رستوران را اشغال کنند، قاعدتا باید حق سرویس پرداخت کنند.

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش همچنین متذکر شد: مشتریان می توانند با ارائه فاکتور از واحدهایی که حق سرویس دریافت می کنند، شکایت کنند و پول خود را پس بگیرند.

وی همچنین درباره ی تحویل ظروف یکبار مصرف به مشتریان برای جلوگیری از دور ریز باقی مانده غذا نیز اظهار داشت: واحدهای صنفی اخلاقا نباید از مشتریان بابت ظروف یک بار مصرف پولی دریافت کنند.

حسینی تبریزی در مورد دریافت حق سرویس از سوی واحدهایی که مجوز خود را از سوی میراث فرهنگی دریافت کرده اند، نیز گفت: هیچ ارگانی نباید در امور صنفی دخالت داشته باشد و اگر واحدهای تحت نظارت میراث فرهنگی چنین اقدامی را مرتکب می شوند، جرم کرده اند؛ به عنوان مثال اگر در موزه ای، غذا تهیه و برای فروش به بیرون فرستاده شود، جرم است.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1180
  • ارسال توسط :
  • 370 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دریافت حق سرویس از مشتریان همچنان غیرقانونی است/ تعزیرات اعمال قانون کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.