• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

در حاشیه مراسم تجلیل از اصناف نمونه شهرستان جم؛ امام جمعه: تولید و اشتغال بدون اصناف معنایی ندارد

  • کد خبر : 4089
  • 05 تیر 1401 - 13:33
در حاشیه مراسم تجلیل از اصناف نمونه شهرستان جم؛ امام جمعه: تولید و اشتغال بدون اصناف معنایی ندارد

به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف، مراسم تجلیل از اصناف نمونه شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار،رئیس اداره صمت،رئیس اتاق اصناف، و جمعی از اصناف برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ امام جمعه جم با اشاره به اینکه تولید و خط تولید و اشتغال بدون اصناف معنایی ندارد افزود: کار اصلی […]

به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف، مراسم تجلیل از اصناف نمونه شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار،رئیس اداره صمت،رئیس اتاق اصناف، و جمعی از اصناف برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ امام جمعه جم با اشاره به اینکه تولید و خط تولید و اشتغال بدون اصناف معنایی ندارد افزود: کار اصلی را بازاری بعنوان توزیع کننده ارزاق مردم انجام می دهد که وجه غالب بازاریان شهرستان بازاریان با انصافی هستند و شخصیت های خوبی در سطح صنوف داریم.

حاج اقا محمدی افزود: گران بودن به نفع هیچکس نیست و این یک دور باطل است که همه در آن گرقتار هستیم. گرانی و گرانفروشی تقاضا را پایین می اورد و قدرت خرید را کم می کند این اول به ضرر بازار است.

وی در ادامه افزود: در حد توان در رابطه با عوارض مالیاتی پستیبان اصناف هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا محمدی با تقدیر از صنوف به دلیل حفظ و استحکام بازار و وجود کالا خاطرنشان کرد:  توصیه می کنم که بازاریان مراقب خود و مردم باشند و مسئولین نیز مراقب بازار باشند.

امام جمعه شهرستان جم در پایان افزود: دولت تمام تلاش های خود در دو جبهه حذف و خنثی سازی تحریم ها انجام می دهد و تلاش می کند عوامل ناشی از حذف ارز ترجیهی را به خوبی با پیشرفت در اقتصاد به پایان برساند.

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=4089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.