• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

در نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر جم چه گذشت؟

  • کد خبر : 1672
  • 04 دی 1395 - 8:39

تاورتا؛عصر دیروز نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جم در سالن کنفرانس شهرداری جم برگزار شد.     زایری: هتل آپارتمان شهر جم احداث می گردد   به گزارش خبرنگار تاورتا رییس شورای اسلامی شهر جم در این نشست با تقدیر از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری در انجام امور، بیان داشت: به […]

تاورتا؛عصر دیروز نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جم در سالن کنفرانس شهرداری جم برگزار شد.

 

250a6814

 

زایری: هتل آپارتمان شهر جم احداث می گردد

 

به گزارش خبرنگار تاورتا رییس شورای اسلامی شهر جم در این نشست با تقدیر از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری در انجام امور، بیان داشت: به قاطعیت می توان گفت در این دوره کار های بزرگی صورت گرفته است که برنامه های اجرا شده همگی با برنامه ریزی و تصویب در شورا بوده است.

 

احمد زایری پروژه احداث پارک چگاسه را به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در جنوب کشور برشمرد و افزود: پارک چگاسه به عنوان یکی از زیباترین و بزرگترین پروژه های استان بوشهر است که رضایت و استقبال خوبی از سوی شهروندان و گردشگران در پی داشته است.

 

زایری از احداث هتل آپارتمان در شهر جم خبر داد و گفت: این طرح توسط شهرداری جم اجرایی خواهد شد و علی رغم اینکه در حوزه وظایف شهرداری نبود و استقبال بخش خصوصی نیز وجود نداشت، مجموعه شورا درصدد برآمد تا این نیاز مهم شهری را برطرف کند.

وی ادامه داد: پروژه احداث هتل آپارتمان در ۱ ماه آینده کلنگ زنی خواهد شد و ظرف مدت ۲۴ ماه به بهره برداری می رسد.

 

وی در پایان با بیان اینکه امسال مراسم روز جم متفاوت تر و متنوع تر از سال های قبل برگزار می شود،خاطر نشان کرد: جلسات متعددی در برنامه ریزی همایش روز جم انجام می گیرد و از ایده های نو استقبال می کنیم و به عنوان مثال در همایش امسال جنگ شادی و تغییر در نگرش تجلیل از افراد برجسته شهرستان در دستور کار است.

 

علمداری : نقدهای وارد بر شهرداری جم منصفانه نیست

 

علمداری شهردار جم در خصوص نقد وارده که “با بودجه های میلیاردی شهرداری جم چه کردید؟ و انقلاب شهرداری جم در کاشت گل و گیاه ” گفت: از سال ۹۱ تا نیمه دوم ۹۵ اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در پروژه های عمرانی هزینه شده است که حداکثر ۱۰۰ میلیون هزینه گل و گیاه گردیده که نیاز هر شهری در زمینه زیبا سازی است و نقدهای وارد شده منصفانه نیست.

 

سید احمد علمداری با بیان اینکه کمک مستقیم  شهرداری به دانشگاه فنی مهندسی جم خلاف مقررات است و از سوی سازمان بازرسی گیر قانونی دارد خاطر نشان کرد: مقرر شد مجموعه شهرداری و شورای جم با توافق فرمانداری شهرستان جم، هزینه احداث بلوار و پل روستای جنوب جم که در حریم قانونی شهر قرار دارد را به ارزش اعتباری ۳۴ میلیارد ریال را برعهده بگیرد و در قبال آن مجموعه فرمانداری مبلغ هزینه شده را، برای ساخت دانشگاه فنی مهندسی و مصلای جم اختصاص دهد.

 

علمداری عدم قرارگیری پل بهرباغ در حریم قانونی شهر جم را مشکل اصلی اجرای تخصیص اعتبار و شروع این پروژه توسط شهرداری جم دانست و افزود: طبق برآوردهای اولیه احداث پل ورودی شهر از سمت بهرباغ اعتباری در حدود ۴۲ میلیارد ریال نیاز دارد که در صورت تامین پول این پروژه از طرف فرمانداری، می توان شاهد کلنگ زنی این پروژه حیاتی در دهه فجر سال جاری بود.

 

وی از عدم استقبال مردم در زمینه واگذاری تاکسی شهری خبر داد و گفت: در سال های گذشته ۴۵ دستگاه ون آماده واگذاری به همشهریان جمی بود که استقبالی از سوی مردم نشد که از عوامل آن میتوان به تعداد زیاد آژانس ها و سرویس های رایگان شهرک های مجتمع پارس جم دانست.

شهردار جم ادامه داد: در سال جاری ۱۸ دستگاه تاکسی شهری با شرایط ویژه برای توسعه ناوگان شهری آماده واگذاری است که تاکنون ۷ نفر ثبت نام کرده اند.

 

راستین: نمیتوان یکساله محله اسلام آباد را کن فیکون کرد

 

راستین نایب ریئس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال در محله اسلام آباد  شهر جم هزینه شده است افزود: به گفته دهیار قبلی اسلام آباد در طول ده سال گذشته ۲۰۰ میلیون در این روستا هزینه شده است که با الحاق به شهر جهشی قابل توجه در میزان اعتبارات رخ داده است و در سال جاری نیز پروژه هایی در حال کار است.

 

معین راستین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محله اسلام آباد مدت زمان کمی است که به شهر ملحق شده است، برای انجام پروژه های بزرگتر مدتی زمان می برد و نمی توان یکساله اسلام آباد را کن فیکون کرد.

 

پریشان: علی رغم اینکه شورای همدلی نبودیم ولی کارهای بزرگی انجام دادیم

 

علی پریشان عضو دیگر  شورای شهر خود را منتقدترین عضو شورا و نقد پذیر دانست و گفت: شورای دوره چهارم شهر جم، شورای  همدلی نبود و برخی از مسائل داخلی و نقدهای بین اعضا به بیرون کشیده می شد که کار پسندیده ای نبود.

 

پریشان با بیان اینکه با توجه به این مورد که شورای همدلی نبودیم، ولی کارهای بزرگی انجام دادیم افزود: شورا پل ارتباط میان دولت و ملت است و ما خواسته های مردم را به گوش مسئولین می رسانیم و این دیگر بستگی به نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی و فرماندار  شهرستان دارد که تا چه اندازه پیگیری ها به نتیجه برسد.

 

زارعی: اختلاف دیدگاه در هر تشکلی وجود دارد

 

خلیل زارعی عضو شواری اسلامی شهر جم وجود اختلاف نظر در شورا را امری عادی دانست و گفت: این تفاوت دیدگاه در سایر ارگان ها و تشکلات وجود دارد و تنها در شورای شهر جم نیست.

زارعی خاطر نشان کرد: این اختلاف دیدگاه ها همیشه وجود داشته و زمینه ساز پیشرفت و بروز افکار جدید در بدنه شورای شهر است.

 

گزارش: مهدی مهران نژاد

 

250a6769250a6772250a6773250a6780250a6784250a6793250a6798250a6806250a6819250a6808

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1672
  • ارسال توسط :
  • 516 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای در نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر جم چه گذشت؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.