• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

در نشست خبری فرهنگ مطرح شد: آغاز پروژه راه جم به ریز در پاییز امسال / دلایل لغو پرواز های فرودگاه جم

  • کد خبر : 375
  • 29 مرداد 1394 - 18:39
در نشست خبری فرهنگ مطرح شد: آغاز پروژه راه جم به ریز در پاییز امسال / دلایل لغو پرواز های فرودگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه گاز فجر جم در ابتدای سخنان خود با تبریک روز خبرنگار، بیان کرد: در خصوص نقش یک خبرنگار در جامعه تردیدی وجود ندارد و خبرنگاران شهرستان جم باعث شده اند که سطح اعتماد در شهرستان بالا رود. مهندس هادی هاشم زاده فرهنگ با بیان اینکه نقد های موجود در شهرستان، نقد های منصفانه […]

مدیرعامل پالایشگاه گاز فجر جم در ابتدای سخنان خود با تبریک روز خبرنگار، بیان کرد: در خصوص نقش یک خبرنگار در جامعه تردیدی وجود ندارد و خبرنگاران شهرستان جم باعث شده اند که سطح اعتماد در شهرستان بالا رود.

مهندس هادی هاشم زاده فرهنگ با بیان اینکه نقد های موجود در شهرستان، نقد های منصفانه ای است، افزود: خبرنگاران شهرستان به خوبی بحران های موجود را پیش بینی می کنند، همان طور که در سال های قبل در خصوص بحران آب شهرستان مطالبی بر روی خروجی سایت های شهرستان قرار گرفت و این توقع از رسانه ها می رود که با نقد منصافه به بیان مشکلات شهرستان بپردازند.

مهندس فرهنگ به چشم انداز ۱۴۰۴ پالایشگاه گاز فجر جم اشاره نمود و اظهار کرد: پس از تاسیس پالایشگاه در سال ۷۷ و افزایش ظرفیت تولید به ۱۲۵ میلیون متر مکعب در سال ۸۹ توانستیم به میزان ضرفیت ۵ فاز موجود در پارس جنوبی تولید داشته باشیم و امیدواریم در چشم انداز انداز سال ۱۴۰۴ در بین پالایشگاه های موجود در سطح کشور حائر رتبه نخست باشیم.

وی در خصوص برخی از افتخارات کسب شده توسط این واحد صنعتی گفت: این واحد صنعتی در سال گذشته موفق به کسب افتخاراتی در سطح کشور شده است که میتوان به کسب رتبه دوم در بین پالایشگاه های گازی کشور، رتبه اول در ارزیابی HSE، رتبه اول المپیاد آتش نشانان کشور، برای چهامین بار قرار نگرفتن در لیست صنایع آلاینده و … اشاره نمود که با تلاش شبانه روزی مجموعه فجر جم این امور محقق گردیده است.

فرهنگ با بیان اینکه در حدود ۷۰ درصد از نیروی انسانی پالایشگاه گاز فجر از استان بوشهر می باشد، خاطر نشان کرد: پالایشگاه فجر جم افتخار این را دارد که در مجموعه کارکنان خود ۵ شهید ، ۱۴ آزاده و ۱۳۱ جانباز مشغول به کار هستند و بدنه اصلی این مجموعه را تشکیل می دهند.

در این میان ۶۶/۴ درصد از نیروهای شرکتی و ۸۱ درصد از نیروهای پیمانکاری از استان بوشهر هستند که جمعا در حدود ۷۰ درصد نیروی انسانی این مجتمع را تشکیل می دهند و در حال حاضر از لحاظ نیرو در حالت اشباع کامل هستیم.

مدیر عامل پالایشگاه گاز فجر جم در خصوص اجرای پروژهایی راه جم به ریز و آب شهرستان، از انجام کار به صورت اصولی خبر داد و تصریح کرد: در خصوص راه مواسلاتی شهر جم به ریز تاکنون تاییدهای اداره راه و شهرسازی شهرستان و اداره کل استان را گرفته ایم و به امید خدا در پاییز سال جاری این پروژه را در فاز اول کلید خواهیم زد و به موازات آن فاز دوم آن نیز شروع به کار خواهیم نمود.

طبق گزارش اداره آب منطقه ای استان بوشهر سهم صنعت ۱۲ درصد از سهم منابع آب زیرزمینی شهرستان می باشد که ما معتقدیم از این میزان باید کمتر استفاده گردد و در زمینه بحران آب نیز اقداماتی صورت گرفته است که میتوان به انتقال آب شیرین از گنگان به جم ( این پروژه زیر نظر منطقه ویژه انرژی پارس) و انتقال ۱۵ میلیون متر مکعب آب از سد باغان به شهرستان جم اشاره نمود که باعث میگردد برداشت ها از منابع آب زیر زمینی شهرستان جم به حداقل برسد.

مهندس فرهنگ از ایجاد یک کارگروه فرهنگی در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک توحید به عنوان یک زیر ساخت فرهنگی که در جنوب کشور بی بدیل است در اختیار مجموعه شهرستان قرار دارد که به نحو شایسته ای از این مکان استفاده نمی شود.

به دنبال جذب یک مشاور اجتماعی هستیم تا بتوانیم فاصله را بین مردم شهرستان جم و صنعت را به حداقل برسانیم و توانسته باشیم دغدغه مردم را در زمینه ی اجتماعی حل نماییم.

وی از دلایل لغو پرواز ها در فرودگاه جم گفت و ابراز کرد: فرودگاه شهرستان جم یک فرودگاه عملیاتی است که نیاز است با مشارکت عمومی مردم و مسوولین این فرودگاه برای استفاده مردم شهرستان قرار گیرد.

یکی از عمده دلایل لغو پرواز های فرودگاه شهرستان جم ارائه خدمات نامطلوب شرکت هوایی مربوطه بوده است که اکنون به دنبال مذاکره برا عقد قرار داد با یک شرکت هواپیمایی جدید هستیم تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به مسافران ارائه نماییم.

در ادامه نعمت الله جمالی رییس روابط عمومی پالایشگاه گاز فجر جم از تعامل این مجموعه با خبرنگاران خبر داد و بیان داشت: باید تعامل دو سویه خبرنگاران و پالایشگاه افزایش یابد و امیدوارم نشست فوق، شروع خوب در تعامل شرکت و شهرستان باشد و آماده هرگونه همکاری با مجموعه رسانه ای شهرستان می باشم.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=375
  • ارسال توسط :
  • 449 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای در نشست خبری فرهنگ مطرح شد: آغاز پروژه راه جم به ریز در پاییز امسال / دلایل لغو پرواز های فرودگاه جم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.