• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

رئیس اتاق اصناف شهرستان جم: در راستای تعدیل و رقابتی شدن قیمت کالا و حمایت از حقوق مصرف کنندگان نمایشگاه عرضه کالا در جم برگزار می شود

  • کد خبر : 4553
  • 04 آذر 1402 - 7:55
رئیس اتاق اصناف شهرستان جم: در راستای تعدیل و رقابتی شدن قیمت کالا و حمایت از حقوق مصرف کنندگان نمایشگاه عرضه کالا در جم برگزار می شود

به گزارش آوای بوشهر محمد رحمانی رئیس اتاق اصناف شهرستان جم با اعلام این خبر گفت: در راستای مصوبه کمیته نمایشگاهی استان بوشهر و تاکید استاندار بوشهر مبنی بر برگزاری نمایشگاهای فصلی در شهرستانها   نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و خدمات از تاریخ اول تا ١٠ آذرماه در شهر جم برپا می‌گردد. رحمانی افزود هدف از برپایی […]

به گزارش آوای بوشهر محمد رحمانی رئیس اتاق اصناف شهرستان جم با اعلام این خبر گفت: در راستای مصوبه کمیته نمایشگاهی استان بوشهر و تاکید استاندار بوشهر مبنی بر برگزاری نمایشگاهای فصلی در شهرستانها   نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و خدمات از تاریخ اول تا ١٠ آذرماه در شهر جم برپا می‌گردد.

رحمانی افزود هدف از برپایی این نمایشگاه ایجاد شور و نشاط درفضای کسب وکار و ارائه کالا با قیمت مناسب وحمایت از تولید داخل می باشد.

محمد رحمانی اضافه کرد کلیه محصولات ارائه شده در نمایشگاه باید از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار باشندومطابق با مصوبات کمیته نمایشگاهی، در طول برگزاری؛ قیمت ها، رعایت موارد بهداشتی و تامین امنیت توسط دستگاه های مربوطه بصورت مستمر  نظارت می گردد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جم تصریح کرد: کلیه نمایشگاه ها می بایست مصوبه کمیته نمایشگاهی استانی شهرستانی و کارگروه توسعه صادرات استان را اخذ نمایندسالانه چند عنوان نمایشگاه به هر شهرستان اختصاص می باید و برگزاری آن در چارچوب دستورالعمل ابلاغی امکان پذیر می باشد.

رحمانی افزود در راستای حمایت از اصناف شهرستان، به واحدهای صنفی که تمایل به حضور در نمایشگاه دارند غرفه با تخفیف تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و خدمات از تاریخ اول آذر ماه الی ١٠ آذر ماه از ساعت ١۶ الی ٢٢ در محل بلوار ولیعصر جنب کتابخانه عمومی دایر می باشد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=4553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.