• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

رئیس اتاق اصناف: افتتاح نمایشگاه پوشاک مدارس برای اولین بار در جم با برند بومی/زمان و مکان نمایشگاه

  • کد خبر : 2537
  • 18 شهریور 1397 - 7:17
رئیس اتاق اصناف: افتتاح نمایشگاه پوشاک مدارس برای اولین بار در جم با برند بومی/زمان و مکان نمایشگاه

رئیس اتاق اصناف جم گفت: نمایشگاه پوشاک مدارس در راستای حمایت از کارگاه های تولیدی بومی و سهولت خرید همشهریان گرامی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ علی خطیب با اعلام این خبر گفت: اتاق اصناف و کارگاه های تولیدی شهرستان جم با همکاری مدیریت آموزش و پرورش برای اولین سال، […]

رئیس اتاق اصناف جم گفت: نمایشگاه پوشاک مدارس در راستای حمایت از کارگاه های تولیدی بومی و سهولت خرید همشهریان گرامی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ علی خطیب با اعلام این خبر گفت: اتاق اصناف و کارگاه های تولیدی شهرستان جم با همکاری مدیریت آموزش و پرورش برای اولین سال، نمایشگاه پوشاک مدارس را با هدف ارتقای کیفیت لباس فرم مدارس، اعمال سلایق، علایق و خواسته های دانش آموزان و معلمان در طراحی پوشاک مدارس، نمایش دستاوردها و توانمندی های تولیدکنندگان بومی و حمایت از تولیدات آنها برگزار می کند.

وی افزود: هرساله تولیدی های خارج از شهرستان، پوشاک مدارس جم را تامین می کردند درصورتی که کارگاه های تولیدی این شهرستان نیز توانایی انجام این کار را داشتند.
خطیب تصریح کرد: در پی بررسی ها و جلسات متعددی که با آموزش و پرورش و تولیدی های شهرستان صورت گرفت، ضمن حمایت از این طرح، مقرر شد که برای اولین سال، پوشاک مدارس از طریق تولید کنندگان بومی تامین و توزیع شود.
وی گفت: حمایت از بخش تولید بومی، اشتغال زایی را در پی خواهد داشت که باتوجه به ظرفیت بالای این شهرستان و شهرستان های اطراف، امیدواریم این کار قدمی در جهت گسترش و ارتقای سطح تولیدی های پوشاک شهرستان باشد.

رئیس اتاق اصناف جم با اعلام جزئیات برگزاری نمایشگاه پوشاک مدارس گفت: این نمایشگاه از ۲۰ مرداد تا ۲۰ شهریور به مدت یک ماه، صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر ها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در دبستان حضرت ولی عصر (عج) شهر جم، هنرستان نوآوران شهر ریز و دبستان شیخ فضل الله نوری شهر انارستان پذیرای دانش آموزان عزیز و خانواده های آنان است.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.