• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

رئیس اتاق اصناف جم با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

  • کد خبر : 1800
  • 21 دی 1395 - 12:29
رئیس اتاق اصناف جم با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

ریاست اتاق اصناف شهرستان جم با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم‌الله الرحمن و الرحیم انا لله و […]

ریاست اتاق اصناف شهرستان جم با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم، متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم‌الله الرحمن و الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
آیت الله هاشمی رفسنجانی رضوان اله تعالی علیه استوانه ای محکم ، مجاهدی خستگی ناپذیر و همراهی صادق و مدیری توانمند و یاریگری بی بدیل در تمامی نقاط عطف تاریخ انقلاب و نظام بود و این نقش را در تمامی عرصه ها به شایستگی ایفاء نمود و فقدان ناباورانه ایشان جز به لطف ویژه حضرت حق تسلی نخواهد یافت.
آیت الله هاشمی رفسنجانی دهها سال مبارزه با رژیم شاهنشاهی، فعالیت تعیین کننده در دوران انقلاب اسلامی ، عضویت در شورای انقلاب ، موسس جامعه روحانیت مبارز، ریاست شورای عالی دفاع و فرماندهی کل قوا در دفاع مقدس با حکم امام ، ریاست سه دوره مجلس شورای اسلامی و چهارمین رییس جمهور اسلامی ایران در دور دوره پیاپی بین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ ، ریاست مجلس خبرگان رهبری بین سال های ۸۶ تا ۹۰ و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه خود داشته و به عنوان یکی از پرنفوذترین شخصیت‌های سیاسی جمهوری اسلامی شناخته شده است.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ اصناف و بازاریان شهرستان جم ارتحال فرزند معنوی امام (ره) و یار همراه رهبری معظم انقلاب را صمیمانه محضر حضرت بقیه الله الاعظم ، مقام معظم رهبری ، بیت مکرم ایشان و ملت بزرگ ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن بزرگ مرد علو درجات و برای بازماندگان صبری جمیل مسالت داریم.
علی خطیب
رئیس اتاق اصناف شهرستان جم / دوشنبه ۲۰ دیماه ۹۵

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1800
  • ارسال توسط :
  • 598 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رئیس اتاق اصناف جم با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.