• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

رئیس سازمان بسیج اصناف: بازاریان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

  • کد خبر : 1747
  • 11 دی 1395 - 8:33
رئیس سازمان بسیج اصناف: بازاریان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: امروز اصناف و بازاریان هستند که فرماندهان جنگ اقتصادی در کشور محسوب می شوند و فعالیت و حضور موثر آنان در عرصه اقتصادی اهمیت بسیاری دارد.  غلامرضا حسنپور  در گردهمایی بسیج اصناف مشهد به مناسبت حماسه ۹ دی افزود: وظیفه ای که فراتر از مباحث سیاسی است […]

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: امروز اصناف و بازاریان هستند که فرماندهان جنگ اقتصادی در کشور محسوب می شوند و فعالیت و حضور موثر آنان در عرصه اقتصادی اهمیت بسیاری دارد.

 غلامرضا حسنپور  در گردهمایی بسیج اصناف مشهد به مناسبت حماسه ۹ دی افزود: وظیفه ای که فراتر از مباحث سیاسی است مباحث اقتصادی محسوب می شود که باید در این عرصه بیش از هر روز نقش آفرینی و اثرگذاری داشته باشد.

وی شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس را ملاکی از حضور موثر اصناف و بازاریان در هشت سال جنگ تحمیلی ذکر کرد و گفت : در دوران دفاع مقدس این اصناف و بازاریان بودند که غذای گرم را به پشت سنگرها می رساندند و اکنون همین بازاریانند که فرماندهان اصلی جنگ هستند و ما بسیجیان در پشت سر شما حرکت می کنیم.
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان ادامه داد: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و پاشنه آشیل مردم ما اقتصاد است.
وی همچنین بازار مشهد را نور چشم بازار در کشور توصیف و بیان کرد: بازار به مثابه ناموس است و با توجه به جنگ اقتصادی باید از این ناموس به خوبی حفاظت و صیانت شود بنابراین تلاش به استفاده و فروش کالاهای ایرانی و نیز جلوگیری از واردات بی رویه کالا و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی امری ضروری است.
حسنپور در ادامه به تغییرات در ساختار سازمان بسیج اصناف اشاره و بیان کرد: در این چارچوب ۲۰ درصد تغییرات ساختاری را شاهدیم که البته روال گذشته کار را تغییر نمی دهد فقط در برخی موارد اصلاحات ساختاری با هدف توسعه فعالیتهای بسیج صورت می گیرد.
وی گفت: در این راستا به عنوان مثال پنج ناحیه مقاومت بسیج در مشهد به ۱۲ ناحیه مقاومت ارتقاء یافته که هر حوزه مقاومت باید دارای بسیج اصناف باشد و در سرزمین و محدوده خود اقدام به عضوگیری و جذب نماید.
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان افزود: حوزه های مقاومت و دفاتر بسیج در اتحادیه ها همچنان فعالند و تنها توسعه بسیج و اثرگذاری بیشتر آن پیگیری می شود.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1747
  • ارسال توسط :
  • 373 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رئیس سازمان بسیج اصناف: بازاریان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.