• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

رئیس مجمع امور صفی جم خبر داد: ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی اصناف جم با اعتبار ۸میلیارد تومان

  • کد خبر : 10
  • 14 دی 1393 - 20:31
رئیس مجمع امور صفی جم خبر داد: ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی اصناف جم با اعتبار ۸میلیارد تومان

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جم از طرح این مجمع برای ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی اصناف جم با مساحت ۱۸هزار متر مربع خبر داد. رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جم از طرح این مجمع برای ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی اصناف جم با مساحت ۱۸هزار متر مربع خبر داد. علی خطیب با اعلام این خبر با […]

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جم از طرح این مجمع برای ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی اصناف جم با مساحت ۱۸هزار متر مربع خبر داد.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جم از طرح این مجمع برای ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی اصناف جم با مساحت ۱۸هزار متر مربع خبر داد.
علی خطیب با اعلام این خبر با اشاره به برخی ویژگی‌های این پروژه افزود: ساخت این مجتمع عظیم، مشکلات بسیاری از جمله کمبود فضا برای خدمات فرهنگی – ورزشی را در شهرستان رفع می‌کند.

خطیب با تاکید بر اینکه چنین پروژه‌ای نیازمند همکاری همه‌جانبه از سوی مردم و مسئولین است خاطرنشان کرد: در صورت همکاری در تامین زمین و بودجه‌ی اولیه‌، اعتبار عمده‌ی مورد نیاز این طرح از طریق شورای اصناف کشور تامین می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جم با بیان اینکه بر اساس برآوردهای اولیه، ساخت این مجتمع ۸۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با رئیس محترم شورای اصناف کشور وعده تامین اعتبار این پروژه در صورت آغاز به کار اولیه داده شده است.

علی خطیب افزود: در این زمیه با مذاکرات صورت گرفته با شهرداری جم قول مساعد شهردار محترم و ریاست محترم شورای شهر داده شده و امیدواریم با همکاری فرماندار محترم در تخصیص اعتبار اولیه این پروژه شاهد ورود چندین میلیارد تومان اعتبار به شهرستان و ساخت این پروژه‌ باشیم.

وی ادامه داد: در این مجتمع بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته، فضاهای مورد نیاز ورزشی مانند استخر سرپوشیده، سالن چندمنظوره با مجموع ۴هزار مترمربع زیربنا، فضاهای فرهنگی مانند سالن ۴هزار و ۵۰۰ متری برای برپایی مراسمات مذهبی، نمایشگاه و…، کتابخانه، خانه قرآن، آموزشگاه‌های کامپیوتر و زبان، تالار همایش‌ها و جلسات و…، فضاهای اداری و مسکونی در طرح اولیه این پروژه گنجانده شده است.

خطیب با تاکید بر لزوم همکاری همه‌جانبه برای ساخت این مجتمع با تقدیر از نگاه مثبت شهرداری جم در واگذاری زمین تصریح کرد: در صورت نهایی شدن واگذاری زمین و تامین اعتبار اولیه در شهرستان، بودجه‌ای چند میلیارد تومانی که حدود ۹۰ درصد کل بودجه مورد نیاز را شامل می‌شود، با پیگیری‌ مجمع امور صنفی جم از محل شورای اصناف کشور و دیگر نهادهای کشوری تامین می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جم در توضیح زمانبندی ساخت و بهره‌برداری از این پروژه نیز گفت: در صورتی که در اقدامات اولیه که واگذاری زمین و شروع به کار پروژه است تسریع شود، حداکثر تا پایان سال ۹۴ شاهد بهره‌برداری از این طرح خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=10
  • ارسال توسط :
  • 444 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رئیس مجمع امور صفی جم خبر داد: ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی اصناف جم با اعتبار ۸میلیارد تومان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.