• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

رونق تولید از محورهای اقتصاد مقاومتی است/ بسته حمایتی شامل صنوف تولیدی است

  • کد خبر : 1796
  • 19 دی 1395 - 10:52
رونق تولید از محورهای اقتصاد مقاومتی است/ بسته حمایتی شامل صنوف تولیدی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رونق واحدهای تولیدی کوچک و متوسط کشور با استفاده از بسته های حمایتی، از محورهای اقتصاد مقاومتی است. محمود شکری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی اتاق اصناف ایران افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام از دیگر اولویت های برنامه […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رونق واحدهای تولیدی کوچک و متوسط کشور با استفاده از بسته های حمایتی، از محورهای اقتصاد مقاومتی است.

محمود شکری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی اتاق اصناف ایران افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام از دیگر اولویت های برنامه ریزی برای تولید کشور است .

وی تصریح کرد: بسته های حمایتی با هدف حمایت از رونق واحدهای تولیدی است و امیدواریم با نظارتی که می شود،  بنگاه های تولیدی دریافت کننده تسهیلات بتوانند هر چه بیشتر در فعال کردن واحدها و بکارگیری همه ظرفیت خود تلاش کنند.

شکری ادامه داد: تاکنون ۱۱هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلات کم بهره برای فعال سازی بخش صنعت پرداخت شده و با ارئه این تسهیلات امید داریم برخی واحدهای تولیدی که به صورت نیمه تعطیل درآمده بودند، احیا شوند و بتوانند با بکارگیری نیروی کار خود فعالیت مجدد را از سر بگیرند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: این بسته حمایتی تمام بخش های تولیدی بخش خصوصی را دربرمی گیرد و اصناف تولیدی را هم  شامل می شود تا برای بهسازی و نوسازی صنوف تولیدی بکار بگیرند ضمن اینکه در بودجه سال آینده از محل صندوق توسعه ملی نیز تسیهلاتی در راستای رفع موانع تولید در کشور اختصاص داده خواهد شد./ع/

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1796
  • ارسال توسط :
  • 435 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رونق تولید از محورهای اقتصاد مقاومتی است/ بسته حمایتی شامل صنوف تولیدی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.