• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم: جو همدلی اتحاد و یکپارچگی بین همه اعضاء تیم و بازیکنان وجود دارد/برگزاری دورجدید تمرینات در کیش

  • کد خبر : 892
  • 29 تیر 1395 - 9:10
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم: جو همدلی اتحاد و یکپارچگی بین همه اعضاء تیم و بازیکنان وجود دارد/برگزاری دورجدید تمرینات در کیش

سرپرست جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مصاحبه اختصاصی با تاورتا”   جو همدلی اتحاد و یکپارچگی بین همه اعضاء تیم و بازیکنان وجود دارد/ برگزاری دورجدید تمرینات در کیش       خطیب در مصاحبه با خبرنگار تاورتا گفت: در ابتدا تشکر و سپاس فراوان خدمت جناب مهندس یوسفی مدیر عامل محترم منطقه […]

سرپرست جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مصاحبه اختصاصی با تاورتا”

 

جو همدلی اتحاد و یکپارچگی بین همه اعضاء تیم و بازیکنان وجود دارد/ برگزاری دورجدید تمرینات در کیش

 

 

image

 

خطیب در مصاحبه با خبرنگار تاورتا گفت: در ابتدا تشکر و سپاس فراوان خدمت جناب مهندس یوسفی مدیر عامل محترم منطقه ویژه و جناب مهندس رضاییان مدیر عامل محترم باشگاه پارس جنوبی جم که در اصل شکل گیری و پذیرش تیم در شهرستان جم تعامل خوب و سازنده ای با مجموعه شهرستان داشته اند.

 

وی گفت: بی شک اگر نگاه مساعد این دو بزرگوار به مسایل ورزشی و فرهنگی پیرامون صنعت و تفکر بلند این دو نبود این مهم به سرانجام نمی رسیدیم.

 

خطیب ضمن تشکر از تعامل خوب فرماندار محترم، جناب آقای نوروزی و همچنین معاونت وی جناب آقای رفیعی پور، از رییس و اعضا محترم شورای شهر، شورای بخش، رییس محترم اداره ورزش و جوانان و رییس محترم هیات فوتبال شهرستان جم به خاطر همراهی های خوبشان تا کنون تشکر کرد و افزود: از تعامل خوب جناب آقای نجفی ریاست محترم هیات فوتبال استان و همه بزرگان و پیشکسوتان فوتبال استان بخصوص پیشکسوتان شهرستان جم که همیشه پشتیبان تیم فوتبال خود بوده اند سپاسگزارم و از همه مردم عزیزم که در همه جا یار و یاور تیم خود بوده و خواهند بود صمیمانه قدردانی می نمایم.
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رابطه با آماده سازی تیم جهت حضور در لیگ دسته یک کشورگفت: الحمد الله با نگاه خوب و در جهت پیشرفت تیم، مدیر عامل باشگاه در انتخاب کادر فنی به نحو احسن عمل کردند و افرادی را انتخاب نمودند که جای خسته نباشید دارد. ایشان انتخاب شایسته ی جناب آقای مجتبی تقوی و جناب آقای اکبر محمدی که هر دو از چهره های شناخته شده مردمی و با اخلاق و خاک خورده ی میادین ورزشی بخصوص فوتبال می باشند را برای رهبری تیم بسیار مهم و راهگشا دانستند.
خطیب اظهار داشت:اکنون جو همدلی اتحاد و یکپاچگی بین همه اعضاء تیم و همچنین بازیکنان وجود دارد و تا کنون ۲۶ بازیکن در اردوی تهران از نقاط مختلف انتخاب شده اند که تعداد ۶ نفر آن از ظرفیت استان انتخاب شده اند.
رحیم خطیب سرپرست جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد مراحل بعدی آماده سازی این تیم گفت: تیم از روز شنبه اردویی را در کیش به مدت یک هفته برگزار خواهد کرد و بعد از ۳ روز استراحت، یک هفته دیگر در تهران اردو خواهیم داشت.

ایشان اشاره داشتند که لیست اعلام شده نیز نهایی نیست و پس از پایان اردوی تهران نهایی خواهد شد.

ایشان گفتند: ان شاء الله تا آن موقع زمین جم آماده خواهد شد و تمام عوامل تیم در شهر ستان جم حضور خواهند داشت.

خطیبافزود: جا دارد از آقای عطارودی مدیر پشتیبانی باشگاه که در بحث برگزاری اردوی تهران و شهرستان ها همکاری صمیمانه ای داشتند کمال تشکر را داشته باشم.

سرپرست جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم از میزبانی بازی های این تیم در شهر جم خبرداد و افزود: از جناب آقای مهندس فرهنگ مدیر عامل پالایشگاه گاز فجر جم و همچنین جناب آقای فرهنگی که همکاری و تعامل خوبی با تیم پارس جنوبی جم در گذشته و اکنون در آماده سازی ورزشگاه تختی جهت میزبانی در لیگ دسته یک کشورداشته و دارند سپاسگزاری می نمایم.

 

 

وی در پایان گفت : از همه تماشاگران عزیز شهرستان که یار و یاور تیم در سرما و گرما بودند تقاضا داریم که امسال با همدلی بیشتری به ورزشگاه جهت تشویق تیم بیایند وتیم خودشان را تنها نگذارند. همچنین از زحمات اصحاب رسانه بومی و غیر بومی و مدیر رسانه ای باشگاه جناب آقای علوی که با تلاش خود در همه موارد دغدغه فوتبال استان و شهرستان را داشته اند تشکر می کنم.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=892
  • ارسال توسط :
  • 373 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم: جو همدلی اتحاد و یکپارچگی بین همه اعضاء تیم و بازیکنان وجود دارد/برگزاری دورجدید تمرینات در کیش بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.