• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

شهردار جم خبرداد: آغاز ثبت نام واگذاری ۱۵دستگاه تاکسی شهری به متقاضیان در جم

  • کد خبر : 1259
  • 20 شهریور 1395 - 14:15

شهردار جم خبرداد : آغاز ثبت نام واگذاری ۱۵دستگاه تاکسی شهری به متقاضیان در جم   به گزارش روابط عمومی شهرداری ،  سید احمد علمداری شهردار جم گفت در در راستای اشتغالزایی و نو سازی ناوگان حمل و نقل شهری رایزنی های لازم با مراجع ذیصلاح در خصوص واگذاری تاکسی به این شهرداری صورت پذیرفت  […]

250A8723_1

شهردار جم خبرداد :

آغاز ثبت نام واگذاری ۱۵دستگاه تاکسی شهری به متقاضیان در جم

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری ،  سید احمد علمداری شهردار جم گفت در در راستای اشتغالزایی و نو سازی ناوگان حمل و نقل شهری رایزنی های لازم با مراجع ذیصلاح در خصوص واگذاری تاکسی به این شهرداری صورت پذیرفت  .

 

سید احمد علمداری افزود : با هماهنگی های شهرداری در جهت رفاه حال شهروندان و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهر جم تعداد ۱۵ دستگاه خودرو شامل سمند و پژو ۴۰۵ به این شهرداری اختصاص یافت.

 

وی در مورد واگذاری و شرایط ثبت نام گفت: با توجه به تعداد محدود خودروهای اختصاص یافته ، متقاضیان ثبت نام می بایست با داشتن مدارک لازم از تاریخ ۲۵شهریورماه لغایت ۵مهرماه  به امور اصناف شهرداری جم  مراجعه فرمایند.

علمداری افزود یکی از ذغذغه های اصلی مردم نبود تاکسی شهری جهت جابجایی در شهر بود که با پیگیری های به عمل امده  این مهم محقق شد وامیدواریم متقاضیان واجد شرایط در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

شهردار جم اظهار امیدواری کرد با راه اندازی ناوگان حمل نقل عمومی دغدغه مردم شهر در خصوص جابجایی برطرف شود و رانندگان عزیز نیز با ارائه خدمات مطلوب در جهت رفاه حال همشریان گام بردارند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1259
  • ارسال توسط :
  • 386 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شهردار جم خبرداد: آغاز ثبت نام واگذاری ۱۵دستگاه تاکسی شهری به متقاضیان در جم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.