• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

صدور مجوز نانوایی صرفا برای واحدهای احداثی در شهرک های جدید مسکونی و مناطق توسعه یافته شهری

  • کد خبر : 646
  • 25 آبان 1394 - 8:03
صدور مجوز نانوایی صرفا برای واحدهای احداثی در شهرک های جدید مسکونی و مناطق توسعه یافته شهری

با عنایت به ممنوعیت در صدور مجوز پروانه کسب متقاضیان نانوایی به اطلاع می رساند حسب ضرورت و با توجه به اهمیت موضوع شرایط ثبت و صدور پروانه کسب متقاضیان جدید صنف مذبور در سامانه اصناف غیر فعال و مسدود گردید. پیرو بخشنامه شماره ۲۱۷۱۳۰/۶۰قائم مقام محترم وزیر در امور تجارت و معاونت بازرگانی و […]

با عنایت به ممنوعیت در صدور مجوز پروانه کسب متقاضیان نانوایی به اطلاع می رساند حسب ضرورت و با توجه به اهمیت موضوع شرایط ثبت و صدور پروانه کسب متقاضیان جدید صنف مذبور در سامانه اصناف غیر فعال و مسدود گردید.

پیرو بخشنامه شماره ۲۱۷۱۳۰/۶۰قائم مقام محترم وزیر در امور تجارت و معاونت بازرگانی و امور اقتصادی مبنی بر ممنوعیت در صدور مجوز پروانه کسب متقاضیان نانوایی به اطلاع می رساند حسب ضرورت و با توجه به اهمیت موضوع شرایط ثبت و صدور پروانه کسب متقاضیان جدید صنف مذبور در سامانه اصناف غیر فعال و مسدود گردید.

کلیه متقاضیان احداث نانوایی میبایست قبل از هرگونه سرمایه گذاری ،برای کسب اطلاع از شرایط اخذ پروانه کسب به اتحادیه صنف نانوایان شهرستان مربوط مراجعه نمایند.

به اطلاع میرساند صدور مجوز نانوایی صرفا برای واحدهایی که در شهرک های مسکونی جدید و یا مناطق توسعه یافته شهری تاسیس میگردند،پروانه کسب صادر خواهد شد وکلیه  متقاضیان احداث نانوایی میبایست قبل از هرگونه سرمایه گذاری ،برای کسب اطلاع از شرایط اخذ پروانه کسب به اتحادیه صنف نانوایان شهرستان مربوط مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.